تمدید مهلت ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

    Home  /  جشن  /  تمدید مهلت ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

تمدید مهلت ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران Image

تمدید مهلت ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بنا بر درخواست و استقبال ناشران تا روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید گردید.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا، ستاد برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام نمود: ناشران و موزعان (توزیع کنندگان کتاب) خارجی متقاضی شرکت در نمایشگاه می توانند با رفتن به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و با عنایت به نوع فعالیت خود در یکی از بخش های آثار لاتین و عربی شرکت نمایند.
براین اساس، ناشران در صورت تمایل به ثبت نام در بیشتر از یک بخش باید اطلاعات جداگانه هر بخش را تکمیل کنند.
نمایندگان ایرانی ناشران خارجی، علاوه بر ارائه نامه نمایندگی و یا اجازه فروش معتبر از ناشران خارجی باید پروانه نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا پروانه کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران یا شهرستان داشته باشند.
همچنین سال مبنای عرضه کتاب ها از ۲۰۱۸ به بعد خواهد بود و فروش مجازی فقط برای شرکت کنندگانی امکان پذیر است که در نمایشگاه حضور داشته و به صورت مستقیم هم کتاب های خویش را عرضه نماید.
ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا بیست وهشتم فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.
سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با عنایت به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به ۲ شکل فیزیکی در محل مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه نمایشگاه به آدرس ketab.ir برگزار می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تمدید مهلت ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بسته هستند Date | 17/04/2022