پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب راه اندازی می شود

    Home  /  جشن  /  پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب راه اندازی می شود

پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب راه اندازی می شود Image

پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب راه اندازی می شود

صد کادو: نهادهای شهری حوزه حمل و نقل و ترافیک برای برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام آمادگی کردند.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا از ستاد برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اولین جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک «سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» با حضور مدیران معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، مدیران مترو، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، معاونان حمل و نقل ترافیک منطقه شش، هفت و سه تهران و مدیر کمیته اجرائی و پشتیبانی نمایشگاه انجام شد.
در این جلسه، باتوجه به ضرورت‎ ها و شرایط خاص «سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، درباره مسائل مختلفی همچون پارکینگ ها، تسهیل دسترسی ها، ارائه خدمات عمومی به مردم، امکان استفاده حداکثری از ظرفیت های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی، همکاری پلیس راهور، راه اندازی پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی(ره)، کاهش سرخط قطارهای مترو، افزایش تعداد قطارها، تشویق و تشویق مردم جهت استفاده از حمل و نقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی منطقه هفت تهران و… بحث و گفت و گو شد.
حسین صفری مدیر کمیته اجرائی و پشتیبانی نمایشگاه، نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارش کاملی از روند اجرائی سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و تشریح شرایط این دوره از نمایشگاه اظهار داشت: انتظار می رود تسهیلات ویژه ای برای مردم، شهروندان، مخاطبان و ناشران تسهیلاتی درنظر گرفته شود تا رضایت ناشران و ساکنان منطقه هفت تهران را به همراه داشته باشد.
اعضای حاضر در این نشست یک شنبه (بیست ویکم فروردین ماه ۱۴۰۱) جهت بررسی نحوه دسترسی ها، وضعیت پارکینگ ها، نحوه ورود و خروج و سایر خدمات ویژه ناشران، غرفه داران و مردم از مصلای امام خمینی(ره) بازدید خواهند کرد.
براساس جلسه هماهنگی در سال گذشته، حضور و همکاری سازمان ها و نهادها در «سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» و تشکیل کمیته های خدمات شهری، ایمنی و بحران، امنیتی- انتظامی و کارهای فرهنگی و رسانه ای، ذیل کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ویژه نمایشگاه کار خودرا دنبال خواهند کرد.
«سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» از بیست ویکم تا سی ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بصورت فیزیکی در مصلای امام خمینی(ره) و بصورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می گردد.
منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی ویژه نمایشگاه کتاب راه اندازی می شود بسته هستند Date | 05/04/2022