آغاز فعالیت مجدد سامانه اداره کتاب از هفته آینده

    Home  /  جشن  /  آغاز فعالیت مجدد سامانه اداره کتاب از هفته آینده

آغاز فعالیت مجدد سامانه اداره کتاب از هفته آینده Image

آغاز فعالیت مجدد سامانه اداره کتاب از هفته آینده

به گزارش صد کادو معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سامانه اداره کتاب از هفته آینده مجدد شروع به کار خواهد کرد، اظهار داشت: هیچ اطلاعاتی از این سامانه به سرقت نرفته و تخلیه نشده است.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا از خانه کتاب و ادبیات ایران، یاسر احمدوند درمورد زمان فعالیت مجدد سامانه دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (اداره کتاب) توضیح داد و اضافه کرد: بعد از حمله سایبری به سامانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاران فنی، کارشناسان و مشاوران کار فشرده و متراکمی را برای رفع این اختلال آغاز کردند و موفق به بازیابی اطلاعات سامانه اداره کتاب شدند.
اطلاعاتی از سامانه اداره کتاب سرقت نشده است
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همه اطلاعات بازگردانده شده و هیچ اطلاعاتی از این سامانه به سرقت نرفته و تخلیه نشده است. با انتقال اطلاعات به سرور جدید از آغاز هفته آینده امکان فعالیت مجدد این سامانه برقرار خواهد شد و ناشران می توانند کتاب های خویش را بارگذاری و فرایند دریافت مجوز را پیگیری کنند.
وی اضافه کرد: با عنایت به نزدیکی زمان برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تدابیری اندیشیده شد تا برای جبران زمان از دست رفته، فرایند بررسی و صدور مجوز کتاب با سرعت بیشتری طی شود و ناشران با مشکلی مواجه نشوند.
احمدوند اظهار داشت: البته سامانه های خانه کتاب و ادبیات ایران همچون سامانه اختصاص شابک، از ابتدا حملات را دفع کرده بود و بدون مشکل درحال خدمت رسانی به رجوع کنندگان است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای آغاز فعالیت مجدد سامانه اداره کتاب از هفته آینده بسته هستند Date | 02/04/2022