موسسه‌ مهاجرتی رویال اپلای ویزای استرالیا

    Home  /  جشن  /  موسسه‌ مهاجرتی رویال اپلای ویزای استرالیا

موسسه‌ مهاجرتی رویال اپلای ویزای استرالیا Image

موسسه‌ مهاجرتی رویال اپلای ویزای استرالیا

صد کادو: اگر که قصد دارید در ارتباط با مهاجرت به استرالیا و مزایای سفر به این کشور بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مقدمه

استرالیا کشوری مملو از مناظر دیدنی شگفت انگیز، معروف و بکر مانند مناطقی دورافتاده و سواحلی زیبا، همراه با فرصت های شغلی عالی در شهرهای بزرگی مانند سیدنی، گلد کوست آدلاید، بریزبن، پرث و ملبورن است. اگر که قصد دارید در ارتباط با مهاجرت به استرالیا و مزایای سفر به این کشور بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

استرالیا کشوری شگفت انگیز، دارای فرهنگی متنوع و منابعی غنی است. اگر چه که هزینه‌ی زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورها بالاتر است، اما مهاجرت به استرالیا می تواند به شما زندگی ای آرام و و پر مزایا را در کنار لذت بردن از مناظری بکر و شگفتی های طبیعی، هدیه دهد.

مهاجرت به کشوری دیگر مطمعناً قدم بزرگی در زندگی هر فرد به شمار می رود، اما خوشبختانه شما برای انجام این کار تنها نیستید. اطلاعاتی که در ادامه‌ی این مقاله ارائه خواهد شد به شما کمک خواهد کرد تا که راحت تر بتوانید برای اقدام مهاجرت به این کشور تصمیم بگیرید.

 

دلایلی که چرا باید به کشور استرالیا مهاجرت کرد

در ادامه ما به بررسی موضوعاتی خواهیم پرداخت که مشخص می کند چرا مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا می تواند تصمیمی هوشمندانه باشد.

 

  • وجود فرصت های شغلی متعدد

    با توجه به رشد سریع اقتصادی کشور استرالیا، صنایع این کشور روز به روز در حال گسترش هستند. بنابراین، مشاغل نیز در حال رونق اند و فرصت های شغلی متعدد و زیادی برای مهاجران ماهر در دسترس است. در واقع، می توان گفت که بیش از ۶۰۰ شغل مورد تقاضا در این کشور وجود دارد.

  

  • کیفیت زندگی

جمعیت کم، میزان اندک آلودگی هوا، وجود مناظر طبیعی زیبا، اقتصادی قوی و… دلایلی هستند که باعث می شود مردم کشور استرالیا دارای زندگی ای با کیفیتی بسیار بالا باشند. همچنین به طور کلی شهروندان استرالیایی به سبک زندگی آرام و کم دغدغه‌ی خود معروف هستند؛ به طوری که گردهمایی ها، مهمانی ها و پیک نیک های خانوادگی، بخش مهمی از زندگی روزمره‌ی مردمان این کشور را تشکیل می دهد.

  

  • سیستم مراقبت های بهداشتی عالی

    سیستم مراقبت های بهداشتی کشور استرالیا به عنوان یکی از بهترین سیستم های موجود در جهان شناخته می شود، به این دلیل که هزینه های دارو، درمان و بستری شدن شهروندان در بیمارستان های دولتی را به طور کامل پوشش می دهد. این موضوع برای خانواده های دارای تعداد افراد بالای و میزان درآمد کم، یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت به استرالیا به شمار می رود.

همچنین گفتنی است که استرالیا دارای قراردادهای متقابل با برخی از کشورها است، به صورتی که بازدیدکنندگان این کشور می توانند در صورت نیاز، به خدمات درمانی و پزشکی دسترسی داشته باشند.

 

شرایط کیفیت بالای زندگی در کشور استرالیا یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت به این کشور می باشد

 

  • سیستم آموزشی با کیفیت بالا

استرالیا کشوری است که دارای یک سیستم آموزشی فوق العاده می باشد و رتبه‌ی هشتم را در این زمینه در رتبه بندی جهانی کسب کرده است. این کشور دارای مدارس و دانشگاه های معتبر متعددی است. همچنین علاوه بر این، مدارس ابتدایی و متوسطه‌ی دولتی در کشور استرالیا دارای آموزش اجباری رایگان هستند. این ویژگی ها باعث شده که تحصیل در استرالیا یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت افراد به این کشور باشد.

 

  • امنیت

به دلیل میزان جرم و جنایت پایین، استرالیا در این زمینه در مقایسه با سایر کشورهای جهان، شناخته شده است. علاوه بر این، فرهنگ اجتماعی مردم استرالیا نیز این کشور را به مکانی امن برای زندگی تبدیل کرده است.

 

چگونه می توان برای مهاجرت به استرالیا آماده شد؟

  1. آژانس های مهاجرتی می توانند کمک کننده باشند.

همانطور که در مقدمه‌ی مقاله نیز به آن اشاره شد، نقل مکان و مهاجرت به یک کشور جدید می تواند امری طاقت فرسا باشد، به خصوص زمانی که شرایط و الزامات مهاجرتی دایماً در حال تغییر هستند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، با یک آژانس مهاجرتی معتبر ارتباط برقرار کنید.

آژانس های مهاجرتی در مورد آخرین شرایط و الزامات لازم برای مهاجرت به استرالیا به روز هستند. آنها می توانند به شما بهترین توصیه ها را ارائه دهند، و همچنین در زمینه‌ی مهاجرت متخصص هستند.

 

  • توجه کنید که این آژانس ها توانایی تسریع روند درخواست ویزا و یا تضمین تایید آن را ندارند، اما این توانایی را دارند که روند مهاجرت را بسیار آسان تر کنند.

 

آژانس های مسافرتی می توانند به شما در امر مهاجرت به استرالیا کمک زیادی کنند

 

  1. به دنبال کار در استرالیا باشید.

اگر قصد دارید برای مدتی طولانی به کشور استرالیا مهاجرت کنید، باید به دولت استرالیا دلیل خوبی برای ارائه‌ی اجازه‌ی ورود به این کشور بدهید.

بهترین دلیلی که شما می توانید به دولت استرالیا ارائه دهید، قصد مشغول به کار شدن در شغلی است که در فهرست مشاغل اولویت دار مهارتی استرالیا قرار دارد. در این لیست، شغل هایی مثل مراقبت های بهداشتی، مهندسی، مددکاری اجتماعی، سرآشپزی، متخصص فناوری اطلاعات و غیره وجود دارد. توجه کنید که مشاغل جدیدی نیز می توانند به این لیست اضافه شوند که شما اگر به دنبال پیدا کردن حرفه‌‍‌ی مورد علاقه‌ی خود هستید باید هر ماه به این لیست سر بزنید.

 

  • این نکته گفتنی است که حتی زمانی که محدودیت های سفر به کشور استرالیا اعمال می شود (مثل دوران همه‌گیری کرونا)، افرادی که برای کار در مشاغل موجود در لیست مشاغل ماهر داوطلب هستند، اجازه‌ی ورود به این کشور را دارند.
  • برای دریافت بسیاری از ویزاهای کاری کشور استرالیا، شما باید زیر ۴۵ سال سن داشته باشید. اما اگر از لیست مشاغل ماهر، حرفه ای را انتخاب کنید، ممکن است که از محدودیت سنی معاف شوید.

 

  1. برای دریافت ویزای استرالیا اقدام کنید.

به طور کلی طیف گسترده ای از گزینه های ویزایی برای سفر به کشور استرالیا وجود دارد. همانطور که در بالاتر نیز ذکر کردیم، مهم است که ابتدا شما فرصت های خود را شناسایی کنید تا متوجه شوید برای دریافت کدام نوع ویزا شرایط بهتری دارید.

در این ارتباط، اگر برای شروع به کار کردن در حرفه‌ی مورد علاقه‌ی خود کارفرمایی پیدا کرده اید که قصد دارد در صورت استخدام شما در شغل مورد نظرتان، از شما حمایت مالی کند، از او بخواهید که شما را برای دریافت ویزای کار استرالیا معرفی (به اصطلاح نامزد) کند. بیش از ۲۰ نوع ویزا کاری برای مهاجرت به استرالیا در دسترس است که شناسایی موردی که برای شما مناسب تر است، موضوعی مهم و کلیدی است.

  • توجه کنید که شما می توانید برای اخذ اقامت دائم استرالیا به وسیله‌ی بعضی از انواع این ویزاهای کاری اقدام کنید.

روشهای اخذ اقامت استرالیا

 

طیف گسترده ای از گزینه های ویزایی برای سفر به کشور استرالیا وجود دارد

 

موسسه‌ی مهاجرتی رویال اپلای با به کارگیری وکلایی باتجربه و مشاورانی کارآزموده آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره در زمینه‌ی طرح های استارتاپی، پورتفولیو و بیزینس پلن، و همچنین پیشنهاد بهترین مسیر و بهترین مقاصد سفر با توجه به امکانات، شرایط و روحیه شما می باشد. شما می توانید در ارتباط با مهاجرت به استرالیا و یا سایر کشور ها، با مشاوران این موسسه در ارتباط باشید.

عناوین مختلف مقاله:

  • مهاجرت به استرالیا و شرایط آن در ۲۰۲۲
  • سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۲
  • صفر تا صد مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۲
  • مهاجرت به استرالیا و شرایط آن در سال ۲۰۲۲
  • انواع روش‌های مهاجرت و اقامت استرالیا در سال ۲۰۲۲
  • راه های اقامت و مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۲
  • مهاجرت به استرالیا (شرایط لازم جهت اقامت دائم در استرالیا)
  • مهاجرت به استرالیا *| شرایط ۲۰۲۲ + راحت ترین راه مهاجرت |*
  • آخرین روش های مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۲

 

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای موسسه‌ مهاجرتی رویال اپلای ویزای استرالیا بسته هستند Date | 06/03/2022