مدیرعامل صندوق هنر و رئیس سازمان سینمایی از جمال شورجه عیادت کردند

    Home  /  جشن  /  مدیرعامل صندوق هنر و رئیس سازمان سینمایی از جمال شورجه عیادت کردند

مدیرعامل صندوق هنر و رئیس سازمان سینمایی از جمال شورجه عیادت کردند Image

مدیرعامل صندوق هنر و رئیس سازمان سینمایی از جمال شورجه عیادت کردند

مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به همراه رئیس سازمان سینمایی با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان پیشکسوت سینمای ایران، از وی عیادت کردند.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا، نمایندگان وزیر ارشاد در این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و کسب اطلاع از روند درمان این هنرمند برای وی آرزوی سلامتی کردند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلان اینکه هنرمندان متعهدی چون شورجه سرمایه های باارزش کشور هستند، اظهار داشت: ایشان از چهره های شاخص سینمای انقلاب و دفاع مقدس هستند که هنرش را در راه صحیحی که به آن اعتقاد دارد به کار گرفته است.
سیدمجید پوراحمدی اضافه کرد: افتخار می نماییم که شورجه یکی از اعضای برجسته خانواده بزرگ صندوق اعتباری هنر است و با تمام توان و ظرفیت خود تا بهبودی کامل در کنار ایشان خواهیم بود.
رئیس سازمان سینمایی نیز از شورجه بعنوان هنرمندی متعهد در خدمت ارزش های انقلاب و دفاع مقدس یاد کرد و اظهار داشت: نسل جوان ما با تأسی از پیشکسوتانی چون شما که با اعتقاد کامل و مهارت وصف نشدنی توانستید جلوه های مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به تصویر بکشید، توانستند در سالیان اخیر روایتگر تاریخ انقلاب اسلامی و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس باشند.
محمد خزاعی با بیان این که در این ایام که با دهه پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره فیلم فجر هم راه است ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر حال این هنرمند مساعد شود تا بار دیگر شاهد حضور وی در سینما و تلویزیون ایران باشیم.
جمال شورجه، فیلم هایی همچون سی و سه روز، وعده دیدار، باشگاه سری، خلبان، دایره سرخ، عبور از خط سرخ، حماسه مجنون، لبه تیغ، عملیات کرکوک، شب دهم و ُروزنه را در کارنامه هنری خود دارد.
این کارگردان پیشکسوت که از اردیبهشت ۹۸ گرفتار عارضه مغزی شده همچنان درحال درمان است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مدیرعامل صندوق هنر و رئیس سازمان سینمایی از جمال شورجه عیادت کردند بسته هستند Date | 08/02/2022