تالار وحدت میزبان اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد

    Home  /  جشن  /  تالار وحدت میزبان اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد

تالار وحدت میزبان اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد Image

تالار وحدت میزبان اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد

به گزارش صد کادو اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد سه شنبه (دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰) در تالار وحدت برگزار می گردد.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا از خانه کتاب و ادبیات ایران، اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد سه شنبه (دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰) با حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در تالار وحدت برگزار و از برگزیدگان تقدیر می شود.
پیش از این، نامزدهای چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد از جانب دبیرخانه جایزه اعلام و انتشار یافته بود.
اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد سه شنبه، دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۸ در تالار وحدت به نشانی خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند این آیین را به صورت زنده از پلتفرم اسکای روم به و آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ تماشا کنند.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا، جایزه ادبی جلال آل احمد یک جایزه ادبی دولتی است که به منظور معرفی آثار برگزیده ادبیات داستانی در ایران پایه گذاری شده و با تصویب شورایعالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۷ اولین دوره خویش را در سال روز تولد آل احمد شروع کرد. این جایزه از آن سال بدون وقفه ادامه داشته و هر سال هم زمان با سال روز تولد جلال آل احمد، با انتخاب کتاب های برگزیده به کار خود آخر می دهد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تالار وحدت میزبان اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد بسته هستند Date | 31/01/2022