رئیس پلیس راه خوزستان: مشکلی اصلی جاده اهواز – خرمشهر کم عرض بودن آنست

    Home  /  جشن  /  رئیس پلیس راه خوزستان: مشکلی اصلی جاده اهواز – خرمشهر کم عرض بودن آنست

رئیس پلیس راه خوزستان: مشکلی اصلی جاده اهواز – خرمشهر کم عرض بودن آنست Image

رئیس پلیس راه خوزستان: مشکلی اصلی جاده اهواز – خرمشهر کم عرض بودن آنست

رییس پلیس راه خوزستان اظهار داشت: مشکلی اصلی جاده اهواز – خرمشهر در عین ترددهای بی شمار صورت گرفته، کم عرض بودن آنست.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر درباب تصادف روز گذشته کارگران در جاده اهواز – خرمشهر که منجر به فوت ۱۰ کارگر و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، اظهار نمود: در جاده اهواز – خرمشهر که روز گذشته شاهد وقوع حادثه ای تلخ با ۱۰ قربانی بودیم، به لحاظ ایمنی مشکلی نداریم برای اینکه دارای خط کشی و علایم راهنمایی و رانندگی است.
وی، مشکل فعلی این جاده را همانند جاده ایذه-دهدز، کم عرض بودن آن عنوان و بیان کرد: در گذشته افراد بومی از این جاده ها استفاده می کردند و شاید سالهای قبل جوابگو بود ولی اکنون به سبب افزایش تردد به دلایلی از جمله: کاروان های راهیان نور، همایش بزرگ اربعین حسینی، فعالیت شرکت های صنعتی و تولیدی، فعالیت پایانه مرزی چذابه در حوزه صادرات و تجارت، گمرکات و… سبب شده ترددها افزایش شایان توجهی داشته باشد.
سرهنگ دولتشاهی با اعلان اینکه به رغم موارد مذکور اما همچنان وضعیت جاده هیچ نوع تغییری نداشته است، گفت: از سال ۱۳۸۹ قراردادهایی بمنظور اجرای پروژه های راهسازی منعقد شد ولی تا حالا هیچکدام از آنها عملیاتی نشدند.
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به عملیات خاکریزی در ابتدای جاده اهواز-خرمشهر اشاره کرد: بگفته مسئولان زیربط به سبب نبود اعتبارهای لازم، پروژه بعد از گذشت سالهای متمادی عملیاتی نشد و شاهد وقوع حوادث تلخ هستیم.
وی، اجرای پروژه راهسازی در محور اهواز-خرمشهر را منوط به عزم و اراده ملی دانست و افزود: حدود ۲۰ روز قبل نکات و هشدارها درباب وضعیت جاده ها خصوصاً این محور در شورای راهبری به استاندار ویژه خوزستان ارائه دادیم برای اینکه شاهد افزایش چشم گیر حوادث رانندگی هستیم.
به گزارش صد کادو به نقل از مهر، وقوع حادثه مرگبار بامداد روز شنبه، چهارم دی ماه سال جاری در محور اهواز-خرمشهر همچون حوادثی است که سبب کشته شدن ۱۰ نفر از کارگران و مصدوم شدن ۱۳ نفر دیگر شد و خانواده های زیادی عزادار شدند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای رئیس پلیس راه خوزستان: مشکلی اصلی جاده اهواز – خرمشهر کم عرض بودن آنست بسته هستند Date | 26/12/2021