سرجوخه سریال پربیننده شد

    Home  /  جشن  /  سرجوخه سریال پربیننده شد

سرجوخه سریال پربیننده شد Image

سرجوخه سریال پربیننده شد

صد کادو: نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون سریال های سیما در آبان ماه ۱۴۰۰ نشان میدهد ۷۸/۸ درصد مردم در نیمه ابتدایی و ۷۹/۱ درصد در نیمه دوم این ماه مخاطب سریال های تلویزیون بودند.

به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون سریال های سیما در آبان ماه ۱۴۰۰ نشان میدهد ۷۸/۸ درصد مردم در نیمه ابتدایی و ۷۹/۱ درصد در نیمه دوم این ماه مخاطب سریال های تلویزیون بودند.
سریال «سرجوخه» از شبکه سه سیما با ۲۷/۷ درصد مخاطب در نیمه اول و با ۳۲/۹ درصد مخاطب در نیمه دوم آبان ماه در صدر سریال های تلویزیون قرارگرفته است.
بر مبنای این آمار در نیمه اول آبان ماه سریال های «سرجوخه» از شبکه سه سیما با ۲۷/۷ درصد و «روزگار جوانی» از شبکه پنج سیما با ۹/۸ درصد بیشترین بیننده را داشته اند و در نیمه دوم این ماه، سریال «سرجوخه» با ۳۲/۹ درصد، «پلاک ۱۳» از شبکه سه سیما با ۱۷/۷ درصد و «روزگار جوانی» با ۸/۹ درصد بیشترین مخاطب را از آن خود کرده اند.
از بین سریال های بازپخش شده سیما، در نیمه اول آبان ماه «دلدادگان» از شبکه آی فیلم با ۱۳/۹ درصد پربیننده ترین سریال بوده است و سریال های «نون خ ۲» با ۱۳/۳ درصد از شبکه آی فیلم، «زیرخاکی ۱» با ۵/۲ درصد از شبکه یک سیما و «شمعدونی» با ۵/۱ درصد از شبکه تماشا در رده های بعدی قرار دارند.
در نیمه دوم آبان ماه سریال «نون خ ۳» پخش شده از شبکه آی فیلم با ۱۵/۴ درصد بیننده، بیشترین مخاطب را داشته است. سریال های «بچه مهندس ۱» از شبکه آی فیلم با ۱۰/۶ درصد، «شمعدونی» از شبکه تماشا با ۵/۳ درصد و «زیرخاکی ۲» از شبکه یک سیما با ۵ درصد مخاطب در رتبه های بعدی هستند.
سریال های بازپخش شده شبکه های استانی، ۲۷/۱ درصد بیننده در نیمه اول آبان ماه را داشته اند و ۲۴/۸ درصد از پاسخگویان غیر تهرانی را در نیمه دوم این ماه به خود اختصاص داده اند.
در نیمه اول آبان ماه ۳۰/۹ درصد بیننده شبکه نمایش خانگی و ۱۷/۳ درصد بیننده سریال های شبکه های ماهواره ای بوده اند. در نیمه دوم این ماه نیز ۳۲/۴ درصد متعلق به شبکه نمایش خانگی و ۱۷/۴ درصد مربوط به شبکه های ماهواره ای بوده است.
۱۵/۷ درصد پاسخگویان، بیننده تکرار سریال های سیما در نیمه اول آبان ماه بوسیله سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی بوده اند. ۱۲/۶ درصد مخاطب در نیمه دوم آبان ماه گزارش شده است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای سرجوخه سریال پربیننده شد بسته هستند Date | 16/12/2021