با پخش ۳ فیلم تئاتر؛ فرهاد مهندس پور به تلویزیون تئاتر می رود

    Home  /  جشن  /  با پخش ۳ فیلم تئاتر؛ فرهاد مهندس پور به تلویزیون تئاتر می رود

با پخش ۳ فیلم تئاتر؛ فرهاد مهندس پور به تلویزیون تئاتر می رود Image

با پخش ۳ فیلم تئاتر؛ فرهاد مهندس پور به تلویزیون تئاتر می رود

به گزارش صد کادو فیلم تئاترهای ۳ اثر کارگردانی شده توسط فرهاد مهندس پور مقرر است از ۱۷ آبان از راه تلویزیون تئاتر ایران پخش شود؛ کارگردانی که سال هاست همه در انتظار به صحنه بردن اثری جدید توسط او هستند.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، فرهاد مهندس پور از چهره های شناخته شده تئاتر ایران و کارگردان های تأثیرگذار این عرصه چندین سال است که اثری را در مقام کارگردان روی صحنه نبرده و خیلی از هنرمندان و علاقه مندان تئاتر همچنان در انتظار اجرای اثری جدید توسط او هستند.
در این شرایط تلویزیون تئاتر ایران در جهت آرشیو و عرضه محتواهای ویدئویی تئاتر ایران، از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۷ آبان، فیلم تئاترهای «گالیله»، «مکبت» و «دیر راهبان» از فرهاد مهندس پور را برای علاقه مندان به تئاتر ایران پخش می کند.
نمایش «گالیله» تولید سال ۱۳۷۲ است که در تالار مولوی به صحنه رفته بود. «مکبت» بازخوانی محمد چرمشیر و فرهاد مهندس پور از متن «مکبث» ویلیام شکسپیر است که در سال ۱۳۷۹ در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت. «دیر راهبان» هم از دیگر تولیدات گروه تئاتر «آفتاب» و بازخوانی های فرهاد مهندس پور و محمد چرمشیر از ادبیات داستانی جهان است که در سال ۱۳۸۰ در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.
همراه با پخش فیلم تئاترهای فرهاد مهندس پور، تلویزیون تئاتر ایران امکان دسترسی پژوهشگران و دانشجویان و علاقه مندان تئاتر به نقدها، نظرها و گفتگوهای نمایشی نامبرده در مطبوعات را هم در صفحه در ارتباط با هر اثر فراهم نموده است. در ایام آتی سایر آثار فرهاد مهندس پور هم در سامانه تلویزیون تئاتر ایران عرضه خواهد شد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با پخش ۳ فیلم تئاتر؛ فرهاد مهندس پور به تلویزیون تئاتر می رود بسته هستند Date | 07/11/2021