از سوی صندوق اعتباری هنر؛ چند هنرمند و روزنامه نگار به سازمان تامین اجتماعی عرضه شدند

    Home  /  جشن  /  از سوی صندوق اعتباری هنر؛ چند هنرمند و روزنامه نگار به سازمان تامین اجتماعی عرضه شدند

از سوی صندوق اعتباری هنر؛ چند هنرمند و روزنامه نگار به سازمان تامین اجتماعی عرضه شدند Image

از سوی صندوق اعتباری هنر؛ چند هنرمند و روزنامه نگار به سازمان تامین اجتماعی عرضه شدند

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از معرفی ۲ هزار و ۶۰ هنرمند، نویسنده و روزنامه نگار به سازمان تامین اجتماعی برای بیمه اصحاب فرهنگ و هنر آگاهی داد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر به تقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: از شروع سال جاری تا کنون بیش از ۲ هزار و ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از طرف صندوق اعتباری هنر به سازمان تامین اجتماعی معرفی گشتند.
وی اظهار داشت: اصلی ترین تکلیف ما در صندوق بیمه تامین اجتماعی است. تلاش ما در این دوره ۴ ساله بر توسعه خدمات بیمه تامین اجتماعی بنا شد. خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده تعداد بیمه شدگان صندوق از ۱۹ هزار نفر در انتهای سال ۹۵ به حدود ۴۵ هزار نفر رسیده است. البته از شروع سال جاری تا کنون بیش از ۲ هزار و ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از طرف صندوق اعتباری هنر به سازمان تامین اجتماعی معرفی گشتند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار اظهار داشت: حق بیمه ی سهم اعضا برای ماه فرورین را در تیرماه به حساب اعضا واریز کردیم و امروز حق بیمه اردیبهشت ماه نیز واریز خواهد شد.
سیدزاده در آخر اشاره کرد: برخورداری از خدمات بیمه تامین اجتماعی سبب امنیت شغلی و آرامش خاطر اعضا می شود. خوشبختانه حالا با اقداماتی که در حوزه معرفی اصحاب فرهنگ و هنر به سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت به نقطه بهتری دراین زمینه رسیدیم.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای از سوی صندوق اعتباری هنر؛ چند هنرمند و روزنامه نگار به سازمان تامین اجتماعی عرضه شدند بسته هستند Date | 28/07/2021