رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان فریدن خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف وحجاب در فریدن

    Home  /  جشن  /  رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان فریدن خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف وحجاب در فریدن

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان فریدن خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف وحجاب در فریدن Image

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان فریدن خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف وحجاب در فریدن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن از برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان اطلاع داد.

سیده مریم عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب اطلاع داد و اظهار نمود: این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی و ترویج پوشش اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی برگزار شده است.
عبداللهی ضمن اشاره به سیر تاریخی پوشش در جهان و ایران اسلامی اضافه کرد: این نمایشگاه در چارچوب تصویر نشان دهنده عفاف و حجاب در ادیان مختلف زرتشت، یهود و مسیحیت است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن اظهار داشت: با برگزاری این نمایشگاه به دنبال این هستیم که اعلام نماییم که حجاب فقط محدود به مذهب ما و دین اسلام نیست و در همه ادیان مورد اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تقریباً ۲۰۰ اینفوگرافی را عرضه و حجاب از دیدگاه اندیشمندان، فلاسفه، هنرمندان و سیاستمداران بررسی شده است، اظهار داشت: در بخشی از این نمایشگاه به بررسی تحلیلی ماجرای کشف حجاب با تصویر اشاره شده است.
عبداللهی اظهار داشت: این نمایشگاه با رویکرد فرهنگی از ساعت هفت بامداد تا ۱۳ ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است و تمام سیر نمایشگاه در چارچوب کتاب با عنوان حریم ریحانه به صورت مجانی به بازدیدکنندگان اهدا می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان فریدن خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه به مناسبت هفته عفاف وحجاب در فریدن بسته هستند Date | 19/07/2021