بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب

    Home  /  جشن  /  بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب

بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب Image

بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب

صد کادو: یازدهمین نشست آموزشی هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش بصورت آنلاین و با موضوع «نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب» انجام می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست هایی آموزشی را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این جلسه ها باتوجه به ملاحظات مربوط به همه گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و بوسیله صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.
این جلسه درتاریخ ۸ تیرماه با موضوع «نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب» و با حضور صدف رضائی، کارآفرین و تولیدکننده حوزه مد و لباس انجام می شود.
علاقه مندان می توانند ساعت ۲۱ روز سه شنبه، ۸ تیرماه، بوسیله لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن پوش به آدرس http: //instagram.com/jdmod.ir این جلسه آموزشی را دنبال کنند.
هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانوده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری، ۱ تا ۵ مرداد ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب بسته هستند Date | 01/07/2021