سینماها در انتظار؛ خشم مردانه گیشه های آمریكا را گرفت

    Home  /  جشن  /  سینماها در انتظار؛ خشم مردانه گیشه های آمریكا را گرفت

سینماها در انتظار؛ خشم مردانه گیشه های آمریكا را گرفت Image

سینماها در انتظار؛ خشم مردانه گیشه های آمریكا را گرفت

فیلم سینمایی خشم مردانه فیلمی با بازی جیسون استاتهام است که اکرانش را با فروش ۸.۱ میلیون دلاری در گیشه های آمریکا آغاز کرده است.

به گزارش صد کادو به نقل از ورایتی، با شروع فصل تابستانی سینماها که معمولاً با نخستین آخر هفته در ماه می آغاز می شود، سینماداران امیدوار بودند تا اکران «بیوه سیاه» بتواند به دادشان برسد و مردم را به سینماها بکشاند، اما اندکی قبل از اکران این فیلم، کمپانی دیزنی اکرانش را از ۷ ماه می تا ۹ جولای به تاخیر انداخت.
با این حال اکران «خشم مردانه» می تواند امید را در دل سینماداران تا آن زمان زنده نگه دارد.
تحلیل گران پیشبینی می کنند که تا اکران «یک جای کاملاً ساکت ۲» در ۲۸ ماه می، هنوز گیشه تابستانی شروع نخواهد شد، اما «خشم مردانه» می تواند تماشاگران را به تدریج ترغیب کند تا به سینماها برگردند.
«خشم مردانه» به کارگردانی گای ریچی به صورت نرمال اکران سینمایی خویش را آغاز کرده است. یعنی برخلاف «گودزیلا در مقابل کونگ» هم زمان با اکران آنلاین راهی سینماها نشده است و بدین سان اگر تماشاگران بخواهند مبارزه انتقام جویانه استاتهام را ببینند، باید راهی سینما شوند. هر چند منتقدان در راتن تومیتوز به آن امتیاز ۶۰ درصد داده اند اما در عین حال چندین منتقد تماشای آنرا بر روی صفحه بزرگ خالی از لطف ندانسته اند.
در بازار بین المللی این فیلم تابحال ۱۷.۶ میلیون دلار فروخته و در چین هم از امروز (دوشنبه) راهی سینماها می شود.
هم زمان با این فیلم، فیلم کمدی «اینجا امروز» با بازی تیفانی هدیش و بیلی کریستال راهی ۱۲۰۰ سالن سینما شد که تنها در طول آخر هفته ۹۰۰ هزار دلار بلیت فروخت و جایگاه هفتم را در چارت فروش فیلم به دست آورد. این فیلم را کریستال کارگردانی کرده است.
با این حال فیلمهای دیگری هم بودند که همچنان مخاطبان خویش را حفظ کردند همچون «رایا و آخرین اژدها» محصول دیزنی که با افزایش فروش ۲۵ درصدی نسبت به هفته پیش این هفته ۱.۸ میلیون دلار فروخت و در جایگاه پنجم نشست. این فیلم تابحال در آمریکا ۴۳.۸ میلیون دلار فروش داشته است.
«دیو کش» هم در سومین هفته اکرانش در جایگاه دوم قرار گرفت و با فروش ۳ میلیون دلاری در مجموع فروشش را به ۳۹ میلیون دلار رساند. این فیلم در بازار جهانی تابحال ۴۳۵ میلیون دلار فروش داشته است. «مورتال کامبت» اقتباسی از بازی کامپیوتری به همین نام هم جایگاه سوم را اشغال کرد و ۲.۳ میلیون دلار فروخت تا در مجموع فروشش را به ۳۷.۸ میلیون دلار در آمریکا برساند. «گودزیلا در مقابل کونگ» هم در جایگاه چهارم قرار گرفت و با فروش ۱.۹ میلیون دلار در این هفته در مجموع ۴۲۲ میلیون دلار فروش کرد.
«خشم مردانه» فیلمی آمریکایی-بریتانیایی، بازسازی یک فیلم سینمایی فرانسوی به نام «کامیون حمل پول» در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی نیکلاس بوخریف است و داستان مردی مرموز را دنبال می کند که در یک شرکت حمل پول کار می کند و هر هفته وظیفه دارد صدها میلیون دلار را با یک کامیون حمل پول، در سطح لس آنجلس جابه جا کند. فیلمبرداری این فیلم از ماه نوامبر ۲۰۱۹ در لس آنجلس و لندن شروع شد و ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ و در آغاز انتشار کرونا به اتمام رسید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای سینماها در انتظار؛ خشم مردانه گیشه های آمریكا را گرفت بسته هستند Date | 10/05/2021