با صدای مهدی یغمایی منتشر شد؛ روایت موسیقایی از شكار عبدالمالك ریگی

    Home  /  جشن  /  با صدای مهدی یغمایی منتشر شد؛ روایت موسیقایی از شكار عبدالمالك ریگی

با صدای مهدی یغمایی منتشر شد؛ روایت موسیقایی از شكار عبدالمالك ریگی Image

با صدای مهدی یغمایی منتشر شد؛ روایت موسیقایی از شكار عبدالمالك ریگی

موزیک ویدئوی پرواز صفر به کارگردانی محسن طهرانی، آهنگسازی علی منتظری و خوانندگی مهدی یغمایی در سالروز دستگیری عبدالمالک ریگی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
دریافت ۵۰ MB
به گزارش صد کادو به نقل از مهر، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت اطلاعات در سالروز دستگیری عبدالمالک ریگی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) موزیک ویدئوی «پرواز صفر» را به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری کساء منتشر نمود.
در این نماهنگ که به سفارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت اطلاعات توسط موسسه فرهنگی هنری کساء پیش روی مخاطبان قرار گرفته است، محسن طهرانی کارگردان، محمد حسین ملکیان ترانه سرا، علی منتظری آهنگساز، امیر جمالفرد تنظیم کننده و مهدی یغمایی بعنوان خواننده گروه اجرایی را می سازند.
محسن طهرانی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری کساء و کارگردان این نماهنگ درباره جزئیات پروژه توضیح داد: سه شنبه پنجم اسفند ماه مصادف با سالروز دستگیری عبدالمالک ریگی توسط سربازان گمنام (عج) است؛ عملیاتی که تمامی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی دنیا را متحیر ساخت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان نشان داد. ازاین رو تصمیم گرفتیم تا با پشتیبانی روابط عمومی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به منظور پاسداشت زحمات سربازان امنیت کشور نماهنگ «پرواز صفر» را با صدای مهدی یغمایی تولید نماییم.
وی اضافه کرد: فرایند تولید این نماهنگ از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ آغاز و بعد از انجام مراحل پیش تولید، کار تصویربرداری آن در اوایل زمستان سال قبل شروع شد. طبیعتاً به علت حساسیت ها و پروداکشن پرحجمی که در این پروژه به لحاظ نظامی وجود داشت ما تمام تلاشمان را به کار گماردیم که کار به بهترین شکل ممکن تولید و تصویربرداری شود. دراین زمینه هم جا دارد از عزیزانمان در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی قدردانی کنم که همراه با دیگر مجموعه ها همچون نیروی انتظامی همکاری بسیار شایسته ای با ما داشتند.

این کارگردان اظهار داشت: ژانر موزیک ویدئو از نگاه ما دربرگیرنده شرایط خاصی است که تلاش می نماییم با یک نگاه کاملاً سینمایی به ماجرا بپردازیم. یعنی آنچه پیش روی مخاطبان قرارمی گیرد اساسا ترکیب صرف موسیقی با تصویر نیست که بخواهیم با جلوه های نوری و بصری سر و ته ماجرا را هم بیاوریم. اساسا آنچه برای تولید و عرضه اثر مدنظر ماست آماده سازی و تولید بخش های مختلف فنی در قالبی معتبر و سیستماتیک است که امیدوارم نقطه آغازی برای پیشبرد دستاوردهای سینمایی در عرصه ساخت موزیک ویدئو باشد. از طرفی نگاه موسسه ما به هیچ عنوان برای آثار سفارشی انتفاعی نبوده و همواره کیفیت و رضایت مخاطب پیش از هرچیزی بعنوان مهم ترین اولویت ما معرفی شده است. در این حوزه هم بسیار مفتخریم که مخاطبان هم از خروجی پروژه های ما در اغلب مواقع رضایت داشته و توانسته اند با کارها ارتباط خوبی برقرار کنند.
مدیر موسسه فرهنگی هنری کساء خاطرنشان کرد: بنده و همکارانم در موسسه کساء نهایت تلاش خویش را انجام داده ایم تا برای تولید آثار متعهد وقت بگذاریم. در این راستا همکاری با متخصص ترین افراد و هنرمندان در ساخت نماهنگی چون «پرواز صفر» که مبحث اصلی آن حفظ امنیت کشور بعنوان یکی از اهداف مقدس ایران اسلامی است مهم ترین ماموریتمان برای تحویل یک بسته هنری و پرورش سواد موسیقایی مردم عزیزمان بود. اثری که فارغ از هرگونه شعارهای کلیشه ای، دربرگیرنده مولفه های هنری و هنرمندانه برای بیان یک دغدغه مهم می باشد. به هر حال امیدوارم در نهایت این اثر که به سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیم شده، مورد قبول حضرت مهدی (عج)، ملت شریف ایران و برقرار کنندگان امنیت نظام جمهوری اسلامی واقع شود و در جهت حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور عزیزمان خستگی را از تن آنها بابت عمری مجاهدت خارج کند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با صدای مهدی یغمایی منتشر شد؛ روایت موسیقایی از شكار عبدالمالك ریگی بسته هستند Date | 23/02/2021