راه اندازی گذر گلستان مشهد تا اردیبهشت ۱۴۰۰

    Home  /  جشن  /  راه اندازی گذر گلستان مشهد تا اردیبهشت ۱۴۰۰

راه اندازی گذر گلستان مشهد تا اردیبهشت ۱۴۰۰ Image

راه اندازی گذر گلستان مشهد تا اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش صد کادو گذر فرهنگ و هنر گلستان در شهر مشهد تا اردیبهشت ۱۴۰۰ راه اندازی می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا و به نقل از گزارش روابط عمومی موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، امین عارف نیا _ مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر _ با بیان این خبر اظهار داشت: با هدف کمک به توسعه فضاهای فرهنگی و هنری، ایجاد مقاصد فراغتی برای شهروندان و گردشگران با کارکرد فرهنگی و هنری و کمک به ایجاد فضاهای عمومی خلاق و سرزنده و در دسترس، گذر فرهنگ و هنر گلستان مهشد ایجاد می شود.
وی در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری با شهرداری مشهد، اظهار نمود: شهرداری مشهد متعهد شده است ترمیم و به سازی گذر، باز طراحی نما و جداره ها و آماده سازی فضای مسقف را برای واگذاری به کسب و کارهای فرهنگی و هنری تا آخر سال ۱۳۹۹ به سرانجام برساند.
مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر تصریح کرد: با همراهی هنرمندان مکانی خلاق را در گذر گلستان طراحی و راه اندازی خواهیم کرد. میدان شهدا بعنوان نقطه آغاز عندلیب به حرم مطهر امام رضا (ع) برای ایجاد پلازا با رویکرد هنرهای آیینی و دینی در نظر گرفته شده است و مقرر شد شهرداری مشهد ضمن بررسی امکان برخی تغییرات در کالبد میدان شهدا، تردد شهروندان و گردشگران در این حوزه تسهیل شود.
او اضافه کرد: موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر ضمن ایجاد دفتر تسهیل گری در مشهد در تعامل با اهالی فرهنگ و هنر در تلاش خواهد بود مکان های خلاق و پر رونقی را در هر دو عرصه میدان شهدا و گذر گلستان دایر کند.
تفاهمنامه همکاری میان موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، شهرداری مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با هدف ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در مشهد منعقد و مبادله شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای راه اندازی گذر گلستان مشهد تا اردیبهشت ۱۴۰۰ بسته هستند Date | 19/02/2021