در گزارش صد كادو تشریح شد؛ رادیو اقتصاد به دنبال گفتگوی صریح و بی پرده با مسئولان

    Home  /  جشن  /  در گزارش صد كادو تشریح شد؛ رادیو اقتصاد به دنبال گفتگوی صریح و بی پرده با مسئولان

در گزارش صد كادو تشریح شد؛ رادیو اقتصاد به دنبال گفتگوی صریح و بی پرده با مسئولان Image

در گزارش صد كادو تشریح شد؛ رادیو اقتصاد به دنبال گفتگوی صریح و بی پرده با مسئولان

صد کادو: مدیر گروه کسب وکار رادیو اقتصاد از رویکردها و ماموریت های این گروه نسبت به معیشت، ارائه مشاوره های اقتصادی به مردم و واکاوی عملکرد مسئولان در گفتگوهایی صریح و بی پرده سخن گفت.

سلمان اسکندری مدیر گروه کسب وکار رادیو اقتصاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکرد برنامه های این گروه عنوان کرد: یکی از خاصیت های برنامه های گروه کسب وکار رادیو اقتصاد پیگیری مطالبات مردم در حوزه های کسب وکار، رفع موانع و مشکلات آنهاست که تلاش می نماییم بوسیله ارتباط گیری با مسئولان مربوطه بطور زنده و مستقیم مسائل را پیگیری نماییم.
وی به مشاوره های اقتصادی بوسیله این شبکه اشاره نمود و افزود: علاوه بر رویکردهای کلی، مشاوره در حوزه های تولیدی نیز در اولویت توجه شبکه است و مخاطبان می توانند هرشب راس ساعت ۲۲ شنونده برنامه زنده «شب آفتابی» باشند و درخواست های خودرا با این برنامه در بین بگذارند.
اسکندری همین طور به مناسب چهل و دومین سالگرد انقلاب خصوصاً برنامه «شکوه ایران» که به بررسی دستاوردهای انقلابی می پردازد، اشاره و بیان کرد: در این برنامه با رصد عملکرد دستگاهها و نهادهای دولتی و انقلابی با روسا و مدیران درباب شرح اقدامات موثر و قابل توجه، صریح و بی پرده گفتگو کرده و اخبار مربوط به عملکرد فعلی و اقداماتشان اطلاع رسانی می شود.
وی اضافه کرد: رادیو اقتصاد در تمام حوزه ها خصوصاً معیشت مردم ماموریتی را دنبال می کند و این مساله دغدغه ماست پس انتخاب سوژه ها و واکاوی آنها در برنامه هایی مثل «روی خط بازار» و «رهیافت» در امتداد رفع نگرانی های معیشتی، انتخاب می شود.
اسکندری در بخش دیگر با بیان مثالی عنوان کرد: رویکرد دیگری هم داریم که نسبت به برخی موضوعات با کارشناسان و همین طور تصمیم گیران و متولیان گفتگو داریم تا نوعی فضای گفتمانی را ترسیم نماییم بطور مثال موضوع موالید در تذکرات مقام معظم رهبری، همیشه بعنوان تهدید نسلی یاد می شود و ما اهتمام داریم در گفتگو با نمایندگان مجلس و وزرای دولت راه ها و مشوق های فرزندآوری را پیگیری نماییم.
وی در آخر اظهار داشت: همزمان با ایام فجر میزان عملکرد مسئولان را در امتداد محرومیت زدایی بررسی نموده و اقدامات انجام شده را هم اطلاع رسانی می نماییم که بوسیله برنامه «شکوه ایران» هر شب تا ۲۲ بهمن ساعت ۲۰ تا ۲۱ پخش می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در گزارش صد كادو تشریح شد؛ رادیو اقتصاد به دنبال گفتگوی صریح و بی پرده با مسئولان بسته هستند Date | 08/02/2021