اعلام تولیدات مركز بسیج رسانه ملی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

    Home  /  جشن  /  اعلام تولیدات مركز بسیج رسانه ملی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

اعلام تولیدات مركز بسیج رسانه ملی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی Image

اعلام تولیدات مركز بسیج رسانه ملی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش صد کادو مرکز بسیج رسانه ملی برای نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی چند مجموعه ترکیبی و موشن گرافی در نظر گرفته است.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج صداوسیما، مرکز بسیج صداوسیما به مناسبت ۱۳ دی اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلفی را برای مخاطبان در نظر گرفته است. مجموعه کوتاه «عقیق رفیق» در ۴۰ قسمت با مشارکت رادیو جوان ساخته شده است که در آن گویندگان و مجریان رادیو و تلویزیون و همینطور هنرمندان به بازخوانی خاطرات سردار سلیمانی می پردازند. مجموعه «یک تکه از ماه» در پنج قسمت با تکنیک نقاشی دیجیتال به وجوه مختلف شخصی و نظامی سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس می پردازد. همینطور ۲ قسمت موشن گرافی از مجموعه موشن «شهید» و «خطبه قیام» هم به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی به این مورد اختصاص یافته است. و همینطور تولید یک قسمت نماهنگ ویژه با ترانه سرایی پیمان طالبی و بازی سجاد دیرمینا به همین مناسبت آماده شده که در این هفته از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اعلام تولیدات مركز بسیج رسانه ملی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی بسته هستند Date | 29/12/2020