اجاره انبار كانتینری

    Home  /  جشن  /  اجاره انبار كانتینری

اجاره انبار كانتینری Image

اجاره انبار كانتینری

انبار كانتینری دپو تجارت فرصتی مناسب برای كسانی كه قصد دارند با هزینه ای بسیار كم مكانی را برای انباری اجاره كنند فراهم كرده است.

اجاره انبار كانتینری تجارت دپو با بهترین دسترسی غرب و جنوب تهران، با بهترین قیمت و شرایط استثنایی ؛خدمات ۲۴ ساعته حتی  روزهای تعطیل. در خدمت مردم عزیز می باشد.

کانتینرهای ۴۰  و ۲۰ و ۱۰ فوت جهت انبار برای وسایل منزل،انبار در تهران،انبار برای لوازم منزل و وکالاهای تجاری و اداری و وسایل رستورانها  و ….با فضای باز جهت دپو ماشین آلات سنگین و غیره در خدمت همشهریان تهرانی می باشد که نیاز به اجاره انباری در تهران یا  انبار برای لوازم منزل یا انبار برای اثاث منزل و … دارند.

 

  اجاره انبار در تهران و انبار کالا (دپو تجارت یافت آباد)

بدون شک مهمترین  مسئله  در بحث اجاره و رهن انبار هزینه های ثابت و جاری آن است. انبار کانتینری دپو تجارت  فرصتی مناسب برای کسانی میباشد که قصد دارند با هزینه ای بسیار کم مکانی را برای انباری اجاره کنند فراهم کرده است. انبارهای تجارت دپو پیشرو ارائه خدمات نوین در انبارداری نیز تلاش کرده است با مقرون به صرفه ترین قیمت  مشتریان خوب و شریف تهرانی را در این زمینه همراهی کند .

 

قیمت اجاره : توافقی

ودیعه:بدون ودیعه
 

دپو تجارت؛ انبار کالا در تهران با شرایطی استثنایی

کانتینرهای انبار دپو تجارت بعد از قرارداد بستن با مشتری قفل و پلمپ میگردد و کلید قفل بدست مشتری داده میشود. کانتینر ها به صورت روزانه و یا ماهانه و سالانه طبق درخواست مشتری قرارداد بسته میشود .انبار دارای جواز کسب از اتحادیه انبارداران بزرگ تهران میباشدو کلیه کانتینرهای انبار تا سقف سه میلیارد تومان تحت پوشش بیمه (ایران)آتش سوزی میباشد ، همراه با نگهبان مجرب و سگهای دوره دیده و دوربین دید در شب جهت امنیت انبار. هدف ما امنیت کالای شما و رضایت شما سروران گرامی میباشد.لازم به ذکر است که خاور و کارگر جهت حمل و یا بسته بندی اجناس شما با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما قرار داده میشود.

 

 مدیریت دپو تجارت—- پورخطایی —-   09121828750

 

آدرس:تهران، یافت آباد میدان الغدیر بلوار الغدیر جنوبی روبروی پمپ گاز  CNG نبش کوچه اطلسی پلاک یک انبار کانتینری تجارت دپو

 

تلفن:

 

۶۶۸۰۳۰۱۱

۶۶۸۰۳۵۱۱

 

خصوصیات  یک انبار مناسب برای اجاره انباری

وقتی که از ویژگی های یک انبار مناسب برای اجاره انبار صحبت می کنیم ، باید در نظر داشته باشیم که این مطلوبیت نسبی است و شرایطی که برای نگهداری از یک محصول می تواند ایده آل باشد ، شاید برای محصولی دیگر همچون ورطه ای بی بازگشت ، مواد و کالاهای موجود در خود را به کام نابودی بکشاند .

برای  مثال انباری با کف بتنی ، جریان آزاد هوا ، تابش چند ساعته نور خورشید در طول روز و داشتن مسیری صعب العبور با کالاهای موجود در آن ، کیفیت حراست از چند جعبه میوه را دستخوش تغییرات قرار نمی دهد ، اما همینکه مواد غذایی حساس تری همچون مرغ و گوشت به جای آن ها قرار گیرند ، فاسد شده و از بین بروند . از سویی دیگر سردخانه مجهز و تمام مکانیزه ای را در نظر بگیرید که به جای نگهداری از دارویی خاص در دل خود ، پذیرای مصالحی به شدت حساس به برودت و سرما باشد ! بی تردید این محصولات نیز در این انبار پیشرفته ، زیاد دوام نیاورده و غیر قابل استفاده می شوند . با توجه به این توضیحات باید این نکته را در نظر داشته باشیم که قدیمی یا جدید ، کوچک یا بزرگ ، زیبا یا بد قواره و رو باز یا سر پوشیده بودن یک انبار نیست که مطلوبیت آن را تعریف می کند ، بلکه ویژگی های یک انبار خوب برای اجاره را ماهیت ماده و محصول ماست که مشخص می کند . می دانیم که کالاهای نگهداری شده در انبار به طور کلی در دسته های محصولات مصرفی غیر مستقیم در تولید (مانند تجهیزات و مواد مصرفی ماشین آلات خط تولید) ، ملزومات یا مواد اولیه ، قطعات نیمه ساخته (که به دلایلی تولیدشان متوقف شده یا در شرف انتقال به پایگاه دیگری برای تکمیل هستند ) ، محصول نهایی (آماده رسیدن به دست مصرف کننده) ، کالای امانی (که به صورت موقتی نزد انباردار قرار داشته و در تملک شخص دیگریند) ، محصول نامنطبق یا ضایعات  (که ویژگی و صلاحیت استفاده در محصول نهایی را نداشته و همچنین باید از دور خارج شوند) ، کالای وارداتی (که بدون تغییر به فروش می رسند ) و دارایی ثابت (مانند یک میز یا کامپیوتری که سالم بوده اما به هر دلیلی در حال حاضر مورد استفاده قرار نمی گیرد) تقسیم می شوند . هریک از این محصولات فارغ از جنس و کاربریشان ، ویژگی هایی خاص خود دارند که سبب می شود تا تحت شرایط منحصر بفردی نگهداری شوند .

 

هر چند قصد تبیین همه شرایط ایده آل انبار را نداریم ، اما ویژگی های یک انبار مناسب برای اجاره  بین همه آن ها مشترک بوده و هر انباری با هر خصوصیتی مستلزم داشتن آن ها می باشد .

فضای خارجی انبار : اگر هدف از انبار کردن کالا فقط محافظت از آن در برابر هجوم سارقین بود ، محصولات فراوانی را می توانستیم تنها با واسطه حضور چند نگهبان کار کشته ، حتی در وسط بیابان یا نقطه دور افتاده دیگری نگهداری کنیم ! اما به جز عامل فوق ، سلامت خود محصول نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است . به عنوان مثال اگر مواد غذایی در مجاورت زندگی یا عبور حیوانات مختلف نگهداری شده و این جانوران آثار نامطلوبی روی این مواد بگذارند ، شاید کارفرما مجبور به از دور خارج کردن و دور ریختن آن ها شود ، مشکلی که با دیوار کشی حول سازه اصلی انبار تا حد زیادی کنترل می شود . در کنار این عوامل ، محافظت از محصولات در برابر گرما و سرما ، باد ، باران و برف ، گرد و خاک و آلودگی هوا ، نور مستقیم خورشید ، حشرات موذی و ده ها عامل دیگر ، حداقل امکاناتیست که با چارچوب بندی مناسبی پیرامون خود سازه اصلی محقق می گردد .

 

فضای داخلی  : در نخستین ویژگی های یک انبار خوب برای اجاره ، اینکه این محیط دارای فضایی کافی برای دسته بندی اجناس و چینشی استاندارد باشد از اهمیت فراوانی برخوردار است . به عنوان مثال در انبارهایی که در آن ها قفسه قرار می گیرد ، اینکه راهرویی با عرض ۷۰ سانتی متر در وسط و راهرویی با عرض حداقلی نیم متری در حاشیه انبار در نظر گرفته شود الزامیست . این قانون نانوشته از این روی اعمال می گردد تا در مواردی که حجم بار داخل انبار افرایش می یابد ، یافتن یا انتقال محصولات غیر ممکن نشود . در نتیجه اگر انبار مد نظرتان نمی تواند نیازهای شما را برآورده کند ، وقت و سرمایه خود را تلف نکرده و پیش از استقرار در مکان مذکور ، به دنبال مکان بزرگتری باشید.
 

ویژگی سکوی تحویل کالا : سکوی تحویل ، یعنی نقطه ای که بار تازه رسیده قصد ورود داشته و محصولات موجود در شرف خروج هستند ، باید به حدی بزرگ باشد که کامیون و سایر خودروهای سنگین بتوانند وارد آن شوند. این فضای فاقد پله که از نور خوبی نیز برخوردار است ، اگر به نواری نقاله برای ورود و خروج محصولات از انبار به خودرو و بالعکس باشد ، علاوه بر اینکه به کیفیت کار کارگران و بهبود روند ثبت اطلاعات کالا کمک می کند، باعث می شود تا مواد فاسد شدنی نیز کمتر در محیطی نا مساعد قرار داشته و به سرعت در جای خود قرار گیرند.

 

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اجاره انبار كانتینری بسته هستند Date | 08/12/2020