با حضور ۲ آهنگساز؛ اعلام جزئیات پروژه قصه مكعب شیشه ای

    Home  /  جشن  /  با حضور ۲ آهنگساز؛ اعلام جزئیات پروژه قصه مكعب شیشه ای

با حضور ۲ آهنگساز؛ اعلام جزئیات پروژه قصه مكعب شیشه ای Image

با حضور ۲ آهنگساز؛ اعلام جزئیات پروژه قصه مكعب شیشه ای

به گزارش صد كادو سامان صمیمی آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی به همراه سیاوش ولی پور نوازنده سنتور نخستین مجموعه از پروژه قصه مكعب شیشه ای را روز دوازدهم آذر ماه رونمایی می كنند.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، نخستین «EP آلبوم» از پروژه «قصه مکعب شیشه ای» با دونوازی کمانچه سامان صمیمی و سنتور سیاوش ولی پور چهارشنبه دوازدهم آبان ماه منتشر خواهد شد. «EP آلبوم» اثری است که تعداد قطعات انتشار یافته در آن کمتر از تعداد آثار یک آلبوم است.
این «EP آلبوم» شامل پنج قطعه بی کلام است که فقط از راه پلت فرم های بین المللی پخش موسیقی جهان عرضه می شود. البته مقرر است ساعت ۲۱ روز چهارشنبه همزمان با انتشار جهانی نخستین EP، یکی از قطعات این مجموعه به مجانی در رسانه های داخل کشور منتشر شود.
قصه «مکعب شیشه ای» عنوان پروژه ای با اجرای سامان صمیمی و سیاوش ولی پور است که سناریو آن برپایه طرحی از رضا موسوی نوشته شده است.
این پروژه شامل شش «EP آلبوم» است که در تمامی آنها ۲ نوازنده پروژه به صورت بداهه قطعاتی را نواخته اند و هیچ پارت یا نت آماده ای برای تولید آثار وجود نداشته است. این شش «EP آلبوم» به مرور از راه پلت فرم های جهانی منتشر خواهد شد و نهایتاً نسخه فیزیکی این آثار در داخل کشور عرضه می شود.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته قرار بر این است تا برپایه طراحی رضا موسوی محتواهای تصویری متفاوتی برای این پروژه تولید و منتشر شود و در نهایت بعد از انتشار تمامی «EP آلبوم » ها و همینطور نسخه فیزیکی در ایران، پرفورمنس «قصه مکعب شیشه ای» برگزار می شود.
سناریو این آلبوم از انتخاب نام و محتواهای تصویری تا ایده های برگزاری پرفورمنس برپایه نوع اصلی تولید این آلبوم که حضور ۲ نوازنده روبروی یکدیگر و بداهه نوازی آنها بوده طراحی شده است.
«قصه مکعب شیشه ای» به همت موسسه «موسیقی ایده» و با طراحی گرافیک محمد یعقوب خانی منتشر خواهد شد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با حضور ۲ آهنگساز؛ اعلام جزئیات پروژه قصه مكعب شیشه ای بسته هستند Date | 29/11/2020

categories & tags