ادامه كنسرت های كیش در روزهای كرونایی؛ آرون افشار در فضای باز كنسرت می دهد

    Home  /  جشن  /  ادامه كنسرت های كیش در روزهای كرونایی؛ آرون افشار در فضای باز كنسرت می دهد

ادامه كنسرت های كیش در روزهای كرونایی؛ آرون افشار در فضای باز كنسرت می دهد Image

ادامه كنسرت های كیش در روزهای كرونایی؛ آرون افشار در فضای باز كنسرت می دهد

صد كادو: آرون افشار خواننده موسیقی پاپ كشورمان روز چهارشنبه هفتم آبان تازه ترین كنسرت خویش را پس از هشت ماه توقف در جزیره كیش برگزار می نماید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، در ادامه برگزاری کنسرت برخی از خوانندگان پاپ ایران که پس از چند ماه توقف در فعالیت هایشان میزبان طرفداران خود هستند، آرون افشار دیگر خواننده موسیقی پاپ که طی ماه های گذشته تحت مدیریت برادران حاتم پور در موسسه «آوای فروهر» به فعالیت مشغول می باشد کنسرتی را در فضای آبنمای موزیکال مجموعه «آوای خلیج فارس» برگزار می نماید.
این کنسرت که با قیمت بلیت های ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۸۰، ۲۲۰ و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می رسد ساعت ۲۳: ۳۰ روز چهارشنبه هفتم آبان در فضای آبتمای موزیکال مجموعه «خلیج فارس» جزیره کیش پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. این در شرایطی است که پس از خرید بلیت ۲ عدد صندلی قبل و پس از صندلی خریداری شده، جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی غیرفعال می شود.
هوروش بند، رضا بهرام و محسن ابراهیم زاده همچون گروه ها و هنرمندانی هستند که طی روزهای گذشته دور تازه فعالیتهای خود در زمینه کنسرت را شروع کردند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای ادامه كنسرت های كیش در روزهای كرونایی؛ آرون افشار در فضای باز كنسرت می دهد بسته هستند Date | 25/10/2020