با انتشار ۲ كارتون انجام شد؛ روایت شجاعی طباطبایی از قدرت موشكی ایران در مجله برزیلی

    Home  /  جشن  /  با انتشار ۲ كارتون انجام شد؛ روایت شجاعی طباطبایی از قدرت موشكی ایران در مجله برزیلی

با انتشار ۲ كارتون انجام شد؛ روایت شجاعی طباطبایی از قدرت موشكی ایران در مجله برزیلی Image

با انتشار ۲ كارتون انجام شد؛ روایت شجاعی طباطبایی از قدرت موشكی ایران در مجله برزیلی

به گزارش صد كادو ۲ كارتون قدرت موشكی ایران در مقابل چشمان هراسان ترامپ و تصمیم نهایی سرباز آمریكایی سیدمسعود شجاعی طباطبایی در نشریه برزیلی منتشر گردید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، ۲ طرح کارتونی سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست و مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با مبحث قدرت موشکی ایران در مقابل چشمان هراسان ترامپ و تصمیم نهایی سرباز آمریکایی در آخرین شماره ماهنامه «سوپاپو» که در برزیل چاپ می شود، منتشر گردید.

شجاعی طباطبایی درباره این ۲ طرح به مهر اظهار داشت: آخرین شماره ماهنامه برزیلی «سوپاپو» که شهریورماه ۹۹ انتشار یافت، طرح کارتونم درباره قدرت موشکی ایران در مقابل چشمان هراسان ترامپ در کنار سرمقاله انتشار یافته است. در همین شماره، کاریکاتور «تصمیم نهایی سرباز آمریکایی» هم مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این نشریه که رویکرد سیاسی ضدآمریکایی و صهیونیستی دارد، در همین شماره یک صفحه به آثار ناجی العلی کاریکاتوریست فلسطینی شهید اختصاص پیدا کرده است. پیش از این هم یکی از طرح های کارتونی سیدمسعود شجاعی طباطبایی با مبحث «زوال ترامپ» در شماره قبلی این ماهنامه برزیلی و روی جلد آن چاپ شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با انتشار ۲ كارتون انجام شد؛ روایت شجاعی طباطبایی از قدرت موشكی ایران در مجله برزیلی بسته هستند Date | 04/09/2020