پویا سعیدی با مهر مطرح كرد؛ احتمال بازگشت پاییزی لانچر۵

    Home  /  جشن  /  پویا سعیدی با مهر مطرح كرد؛ احتمال بازگشت پاییزی لانچر۵

پویا سعیدی با مهر مطرح كرد؛ احتمال بازگشت پاییزی لانچر۵ Image

پویا سعیدی با مهر مطرح كرد؛ احتمال بازگشت پاییزی لانچر۵

پویا سعیدی از كارگردانان نمایش تحسین شده لانچر ۵ از احتمال اجرای دوباره این اثر در پاییز آگاهی داد و عنوان نمود فعلاً از تئاتر فاصله گرفته و مشغول نگارش سریالی برای پخش از شبكه نمایش خانگی است.

پویا سعیدی نویسنده و کارگردان تئاتر و یکی از کارگردانان نمایش «لانچر ۵» درباره اجرای دوباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر اظهار داشت: باتوجه به شرایط پیش رو فعلاً اجرای این اثر نمایشی میسر نیست و از جانب دیگر هم بازیگر نقش اصلی «لانچر ۵» مشغول بازی در یک کار تصویری است بنا بر این تا پاییز امکان اجرای نمایش فراهم نیست.
وی افزود: به سبب بحران کرونا ادامه اجراهای نمایش در تماشاخانه ایرانشهر متوقف گردید اما تلاشمان این است که اوایل پاییز «لانچر ۵» را مجدداً در ایرانشهر به صحنه ببریم. البته برنامه ای برای شروع دور جدید اجرای نمایش داریم اما همه چیز به شرایط بستگی دارد. هم اکنون فعالیت تئاتری ندارم و ترجیحم این است که مدیوم های دیگری را برای فعالیت امتحان کنم.
سعیدی در آخر درباره کارهای دیگرش بیان کرد: در حال نگارش سریالی به نام «سیاوش» هستم که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری یک ملودرام معمایی است که زمستان از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.
گروه نمایش «لانچر ۵» را می توان یکی از موفق ترین گروه های تئاتری جوان در سال های اخیر دانست. این گروه با اجرای نمایش «لانچر ۵» در طول سال ۹۸ در سه تماشاخانه مختلف رکورد اجرای ممتد یک اثر نمایشی را زدند و اگر تعطیلات الزامی کرونایی اجرای نمایش را در تماشاخانه ایرانشهر لغو نکرده بود، این اثر نمایشی تا اختتام اسفند ماه همچنان به اجرای خودش ادامه می داد.
اتفاقات «لانچر ۵» در یک پادگان نظامی رخ می دهد و ماجرا از این مقرر است که در پادگان سه تیراندازی رخ داده که به فاصله زمانی یک ماه منجر به مرگ سه سرباز شده است. به سبب اهمیت موضوع سروان شایگان افسر دایره بازرسی از جانب ستاد کل، مأمور حل و فصل پرونده می شود و در نهایت پرده از رازهایی برداشته شده و مشخص می شود که این سه قتل بی ارتباط به هم نبوده اند.
امیر نوروزی، میلاد چنگی، مجید یوسفی، محمد حق شناس، پویا سعیدی، مرتضی سلطان محمدی، باسط رضایی، حامد محمودی، مجتبی یوسفی، فرشید روشنی، امیرحسین احمدی، منصور نصیری، پویا عربگری، علی چایچی بازیگران نمایش «لانچر ۵» هستند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پویا سعیدی با مهر مطرح كرد؛ احتمال بازگشت پاییزی لانچر۵ بسته هستند Date | 31/08/2020