جمعه ۱۰ مرداد؛ قصه مرد كوتاه سینما در برنامه مكث روایت می شود

    Home  /  جشن  /  جمعه ۱۰ مرداد؛ قصه مرد كوتاه سینما در برنامه مكث روایت می شود

جمعه ۱۰ مرداد؛ قصه مرد كوتاه سینما در برنامه مكث روایت می شود Image

جمعه ۱۰ مرداد؛ قصه مرد كوتاه سینما در برنامه مكث روایت می شود

اسدالله یكتا از بازیگران پیشكسوت سینمای ایران روز جمعه دهم مرداد با حضور در برنامه تلویزیونی مكث همراه با فرزندانش از فراز و نشیب های زندگی هنری اش سخن می گوید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، در نوزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که شامگاه جمعه ساعت ۲۲: ۳۰ پس از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، سپند امیرسلیمانی میزبان اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و پسرانش اکبر و محمد یکتا خواهد بود و در گپ وگفتی صمیمانه از تلخ و شیرین زندگی و تجارب و ماجراهای شنیدنی که داشته اند خواهند گفت.
در توضیح این برنامه آمده است: «دوستداران فیلم و سینما اسدالله یکتا بازیگر کوتاه قامت سینمای ایران را می شناسند. یکتا بازیگری را قبل از انقلاب و با بازی در فیلم «کلید بهشت» شروع کرد و تابه حال در بیشتر از ۷۰ فیلم و سریال بازی داشته است و اگر بخواهیم برای جمله معروف «سینما بی رحم است» مثالی بزنیم، یکتا نمونه خوبی خواهد بود. او بعد از سال ها فعالیت هنری در دوره ای به علت تنگدستی و بیکاری به دستفروشی روی آورد اما به قول خودش هیچگاه اجازه نداد همسر و پسرانش طعم تلخ فقر را بچشند.»
سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش گردید با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه های اجتماعی می رود، قصه های آدم ها و موقعیت هایی که قبل و پس از کرونا حال و روزشان عوض شده است.
این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی، سعید شیخ زاده، پرویز پورفلاحی، رضا رفیع، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و صاحبان داستان های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای جمعه ۱۰ مرداد؛ قصه مرد كوتاه سینما در برنامه مكث روایت می شود بسته هستند Date | 30/07/2020