عظیم موسوی با مهر مطرح كرد؛ چالش های همسایه ها در حیاط خانه حشمت خانم

    Home  /  جشن  /  عظیم موسوی با مهر مطرح كرد؛ چالش های همسایه ها در حیاط خانه حشمت خانم

عظیم موسوی با مهر مطرح كرد؛ چالش های همسایه ها در حیاط خانه حشمت خانم Image

عظیم موسوی با مهر مطرح كرد؛ چالش های همسایه ها در حیاط خانه حشمت خانم

صد كادو: عظیم موسوی درباره از سرگیری اجرای نمایش حیاط خانه حشمت خانم كه قرار بود از سوم فروردین ماه باردیگر به صحنه برود، توضیحاتی ارائه داد.

عظیم موسوی نویسنده و کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت اجرای نمایش «حیاط خانه حشمت خانم» اظهار داشت: آذر و دی ۹۸ نمایش «حیاط خانه حشمت خانم» را در تماشاخانه سنگلج روی صحنه داشتم که به سبب ایام فاطمیه ادامه اجرا به فروردین ۹۹ موکول شد اما متاسفانه با تعطیلی تماشاخانه ها به سبب بحران کرونا اجرای این نمایش نیز منتفی شد.
وی افزود: با از سرگیری اجراهای تئاتری از تیرماه پس از پیگیری ای که از اداره کل هنرهای نمایشی کردم، مقرر است زمان اجرای نمایش را به من اطلاع دهند. احتمال دارد این اثر نمایشی پس از اجرای «کابوس های مرد مشکوک» به کارگردانی ملیکا رضی که اجرایش اسفندماه متوقف گردید، به صحنه برود.
این پژوهشگر تصریح کرد: البته به سبب بحران کرونا تمرین های آماده سازی نمایش متوقف شده است و تا مشخص نشدن زمان دقیق اجرا نمی توانم گروه را دور هم جمع کنم. اجرای نمایش هم باتوجه به دستورالعمل های بهداشتی تغییرات اندکی در میزانسن خواهد داشت و بازیگران مجبور هستند با فاصله بیشتری از هم به ایفای نقش هایشان بپردازند.
موسوی در آخر صحبت هایش درباره داستان نمایش توضیح داد: داستان نمایش شباهت هایی به مجموعه «خانم قمر خانم» دارد و افرادی را به تصویر می کشد که هرکدام در یکی از اتاق های یک خانه بزرگ که متعلق به حشمت خانم است، منزل دارند و زندگی هرکدام از آنها با چالش ها و داستان هایی روبروست که همه این مسایل در حیاط خانه روایت می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای عظیم موسوی با مهر مطرح كرد؛ چالش های همسایه ها در حیاط خانه حشمت خانم بسته هستند Date | 21/06/2020

categories & tags