روایت مكث همزیستی مسالمت آمیز پیرمرد ۸۰ ساله و گاندوها

    Home  /  جشن  /  روایت مكث همزیستی مسالمت آمیز پیرمرد ۸۰ ساله و گاندوها

روایت مكث همزیستی مسالمت آمیز پیرمرد ۸۰ ساله و گاندوها Image

روایت مكث همزیستی مسالمت آمیز پیرمرد ۸۰ ساله و گاندوها

صد كادو: برنامه این قسمت از مكث با موضوع پیرمردی كه به گاندوها غذا می دهد، پخش می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی برنامه، در ششمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که جمعه شب ۲۳ خرداد ماه ساعت ۲۲: ۳۰ پس از اخبار از شبکه دو سیما پخش می شود، سپند امیرسلیمانی میزبان ملک دینار شجره می شود.
ملک دینار شجره با هزینه شخصی به گاندوها (نوعی تمساح) غذا رسانی می کند. شجره با کوشش های فراوان نه فقط جلوی انقراض نسل گاندوها در منطقه را گرفت که با مراقبت و رسیدگی تعداد آنها را از ۸ به ۲۷ رسانده و در همان محل با بهره گیری از جاذبه های اکوتوریستی و محلی اقامتگاه بومگردی ساخته است.
سری جدید برنامه «مکث» مانند برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش گردید با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه های اجتماعی می رود، قصه های آدم ها و موقعیت هایی که قبل و پس از کرونا حال و روزشان عوض شده است.
این برنامه اجتماعی به صورت گفتگو میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضا فیاضی، سپند امیرسلیمانی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه نژاد، رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع با صاحبان داستان های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای روایت مكث همزیستی مسالمت آمیز پیرمرد ۸۰ ساله و گاندوها بسته هستند Date | 12/06/2020