با مصوبه هیات دولت؛ اجاره بهای فضاهای فرهنگی و هنری بخشیده شد

    Home  /  جشن  /  با مصوبه هیات دولت؛ اجاره بهای فضاهای فرهنگی و هنری بخشیده شد

با مصوبه هیات دولت؛ اجاره بهای فضاهای فرهنگی و هنری بخشیده شد Image

با مصوبه هیات دولت؛ اجاره بهای فضاهای فرهنگی و هنری بخشیده شد

به گزارش صد كادو معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تازه ترین مصوبه دولت در خصوص پشتیبانی از اصحاب فرهنگ و هنر اطلاع داد و اظهار داشت: برپایه مصوبه هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۹/۲/۳ كلیه دستگاه های اجرایی و شهرداری های سراسر كشور مجازند نسبت به امهال یا بخشودگی كامل اجاره بهای اماكن واگذار شده به بخش خصوصی در طول دوره تعطیلی مربوط به پیشگیری از انتشار ویروس كرونا یا افزایش دوره بهره برداری حسب شرایط و چهارچوب واگذاری اقدام نمایند.
به گزارش صد کادو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لادن حیدری با بیان این مطلب اضافه کرد: تدوین سیاست های حمایتی از فعالان اقتصادی و کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای که در زمره پیشتازان اجرای محدودیت های ستاد بحران کرونا با توقف فعالیت هایشان قرار دارند، از اولین روزهای بحران در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیأت دولت، بخشودگی اجاره بهای فضاهای فرهنگی و هنری واگذار شده به بخش خصوصی را به تصویب رسانید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه هیأت دولت و به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالان بخش غیردولتی که مجتمع های فرهنگی و هنری را در اختیار دارند و با همه گیری بیماری کرونا، از ادامه فعالیت شان بازمانده اند، از پرداخت اجاره بهای اسفند و فروردین ماه امسال معاف هستند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با مصوبه هیات دولت؛ اجاره بهای فضاهای فرهنگی و هنری بخشیده شد بسته هستند Date | 29/04/2020