ثبت طرح و صدور مجوز ۹۴ اسباب بازی تایید شد

    Home  /  جشن  /  ثبت طرح و صدور مجوز ۹۴ اسباب بازی تایید شد

ثبت طرح و صدور مجوز ۹۴ اسباب بازی تایید شد Image

ثبت طرح و صدور مجوز ۹۴ اسباب بازی تایید شد

صد كادو: در هفتمین نشست كمیسیون ثبت طرح و صدور مجوز دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی در سال ۱۳۹۸، با تولید و ثبت ۹۴ نمونه سرگرمی موافقت شد.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این کمیسیون ۱۱۵ پرونده مورد بررسی و صدور رأی قرار گرفت که از این میان با مجوز تولید ۴۷ مورد موافقت و ۴۷ نمونه دیگر نیز ثبت گردید، اما در این جلسه، ثبت طرح و صدور مجوز ۱۱ پرونده مشروط شناخته شد و با تولید ۱۰ اسباب بازی دیگر نیز موافقت نشد.
بر طبق این گزارش، از میان ۴۷ پرونده ثبتی تاییدشده، سه سرگرمی در گروه حرکتی مهارتی، پنج نمونه در گروه آموزشی و کمک آموزشی، ۳۱ اسباب بازی در گروه فکری و هشت مورد در گروه فرهنگی هنری قرار دارد.
همین طور ۴۷ نمونه متقاضی مجوز تولید از نظر گروه بندی اسباب بازی ها، ۱۰ سرگرمی حرکتی مهارتی، ۱۴ نمونه فکری، چهار اسباب بازی آموزشی و کمک آموزشی و ۱۹ مورد در گروه فرهنگی و هنری تولید خواهد شد.
در این کمیسیون ها اسباب بازی و سرگرمی ها در شش گروه حرکتی مهارتی، آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، کمک درمانی، الکترونیکی و کامپیوتری مورد بررسی و صدور رأی قرار می گیرد.
بر همین مبنا دبیرخانه شورای نظارت باتوجه به سیاست های حمایتی و هدایتی و بمنظور معرفی ایده ها، طرح ها و تولیدات داخلی و اسباب بازی ها مبادرت به تهیه لیستی از اسباب بازی های جدید برای آگاهی جامعه صنعت اسباب بازی کرده است که بوسیله رسانه های جمعی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در این خبر آمده است: هدف از این کار، معرفی طراحان اسباب بازی به تولیدکنندگان است تا سرآغاز کار جدید و افزایش تولیدات بهادار داخلی در کشور باشد امری که باتوجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت افزایش ابتکارهای تولیدکنندگان، استقلال اقتصادی و افزایش ثروت ملی باید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای ثبت طرح و صدور مجوز ۹۴ اسباب بازی تایید شد بسته هستند Date | 27/04/2020