سفر تلویزیونی به جزیره كیش در ویژه برنامه به خانه بر می گردیم

    Home  /  جشن  /  سفر تلویزیونی به جزیره كیش در ویژه برنامه به خانه بر می گردیم

سفر تلویزیونی به جزیره كیش در ویژه برنامه به خانه بر می گردیم Image

سفر تلویزیونی به جزیره كیش در ویژه برنامه به خانه بر می گردیم

صد كادو: ویژه برنامه به خانه بر می گردیم جمعه ۵ اردیبهشت به جزیره كیش سفر می كند تا با پخش تصاویری جذاب مردم را كه در خانه ماندند به سفری مجازی دعوت كند.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی شبكه پنج سیما، ویژه برنامه «به خانه بر می گردیم» جمعه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۰ بامداد با اجرای محمدحسین مولایی و زینب پورابراهیم با ارتباط ویژه به سواحل خلیج همیشه فارس و جزیره كیش می رود تا مردم ایران زمین را علاوه بر سفر تصویری با فرهنگ و رسوم این جزیره آشنا كند.
در آستانه شروع ماه مبارك رمضان دكتر حمید عمادی متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری با حضور در استودیوی این برنامه درباره تقویت سیستم ایمنی بدن در ماه مبارك رمضان برای مخاطبان صحبت خوهد كرد.
همچنین علی صدرا كارشناس مهارت های زندگی كه هر هفته سلسله بحث هایی در برنامه مطرح می كند، این هفته با مبحث و آموزش مهارتی تازه برای سبك زندگی بهتر در برنامه حاضر می شود.
در ادامه این برنامه سازندگان و عوامل سریال طنز «پدرپسری» شبكه ۵ برای ماه رمضان هم بعنوان میهمان در برنامه حضور خواهند داشت.
پرویز طاهری خواننده آبادانی و پیشكسوت موسیقی پاپ و سنتی كشور كه سابقه فعالیتش به دهه ۴۰ شمسی بر می گردد مقرر است در این برنامه به اجرای زنده دو قطعه از كارهای پیشین خود بپردازد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای سفر تلویزیونی به جزیره كیش در ویژه برنامه به خانه بر می گردیم بسته هستند Date | 23/04/2020