به نشانه همدلی در روزهای كرونایی؛ اركستر سمفونیك تهران و اركستر جوانان اروپا سرود شادی می نوازند

    Home  /  جشن  /  به نشانه همدلی در روزهای كرونایی؛ اركستر سمفونیك تهران و اركستر جوانان اروپا سرود شادی می نوازند

به نشانه همدلی در روزهای كرونایی؛ اركستر سمفونیك تهران و اركستر جوانان اروپا سرود شادی می نوازند Image

به نشانه همدلی در روزهای كرونایی؛ اركستر سمفونیك تهران و اركستر جوانان اروپا سرود شادی می نوازند

به گزارش صد كادو اركستر سمفونیك تهران و اركستر جوانان اروپا كنسرت مشتركی به نشانه همبستگی در مقابله با همه گیری جهانی ویروس كرونا اجرا می كنند.

به گزارش صد كادو به نقل از وابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اركستر سمفونیك تهران و اركستر جوانان اروپا كنسرت مشتركی به نشانه همبستگی در مقابله با همه گیری جهانی ویروس كرونا اجرا می كنند. طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این اجرا بعد از انجام مراحل تدوین، از شبكه سراسری تلویزیون ایتالیا پخش می شود.
در این كنسرت مشترك، «سمفونی شماره ۹ بتهوون» معروف به «سرود شادی» اجرا خواهد شد؛ به صورتی كه هر یك از نوازندگان بخش های مربوط به خویش را به تنهایی در منزل نواخته و با چیدمان هنری این تصاویر در كنار یكدیگر، محصول نهایی برای انتشار در فضای مجازی و پخش تلویزیونی آماده خواهد شد.
هر یك از این اجراها از راه دور، زیر نظر «پائولو اولمی» ـ رهبر اركستر جوانان اروپا ـ انجام می شود و این هنرمند تنظیم نهایی را هم برعهده خواهد داشت. او كه رهبری اركستر را از سال ۱۹۷۹ میلادی آغاز كرده، رهبری ده ها اركستر معتبر در سرتاسر دنیا را بر عهده داشته و جوایز بین المللی گوناگونی را هم از آن خود ساخته است.
پائولو اولمی در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سال ۱۳۹۵ در تالار وحدت تهران اجرا داشت و سال ۲۰۱۷ در برگزاری كنسرت سالانه عید پاك شهر «راونا» (Ravenna) در ایتالیا، رهبری اركستری متشكل از نوازندگان اركستر سمفونی تهران و اركستر اروپایی جوانان را عهده دار بود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای به نشانه همدلی در روزهای كرونایی؛ اركستر سمفونیك تهران و اركستر جوانان اروپا سرود شادی می نوازند بسته هستند Date | 17/04/2020