مدیركل فرهنگی شهرداری تهران خبر داد همكاری محسن چاووشی با شهرداری تهران برای تشویق در خانه ماندن

    Home  /  جشن  /  مدیركل فرهنگی شهرداری تهران خبر داد همكاری محسن چاووشی با شهرداری تهران برای تشویق در خانه ماندن

مدیركل فرهنگی شهرداری تهران خبر داد همكاری محسن چاووشی با شهرداری تهران برای تشویق در خانه ماندن Image

مدیركل فرهنگی شهرداری تهران خبر داد همكاری محسن چاووشی با شهرداری تهران برای تشویق در خانه ماندن

صد كادو: مدیركل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه های متنوع این اداره در نوروز امسال از تولید یك قطعه مشترك با محسن چاووشی برای تشویق شهروندان جهت خانه ماندن آگاهی داد.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، محسن فتاحی مدیركل فرهنگی شهرداری تهران در نشست مجازی شهرداری درباب برنامه های نوروزخانه توضیح داد و اظهار داشت: با توجه به این كه فعالیت ها ما قبل از شیوع ویروس كرونا متمركز بر فعالیت میدانی بوده است با بروز این شرایط به هیچ عنوان امكان تردد در شهر وجود نداشت به تغییر برنامه های خود اقدام كردیم.
وی افزود: برمبنای تصمیمات جدید ما به منزل شهروندان می رویم و آنها از ما میزبانی می كنند آن هم به دو روش ارتباطی فضای مجازی و صدا و سیما.
فتاحی با تاكید بر اینكه همكاریهای بسیار خوبی دراین زمینه از طرف دستگاه های مربوط انجام گرفته است گفت: یك مسابقه تلویزیونی از شبكه پنج تهران بعنوان شهر ما كه در ساعت ۱۸ و ۲۴.۳۰ پخش خواهد شد كه تداعی گر بازی نوستالوژیك اسم و فامیل است و به صورت تعاملی برگزار می گردد در دستور كار قرار دارد. برای این مجموعه ۲۰ قسمتی جوایز نفیسی در نظر گرفته شده كه توضیحات مربوط به آن در فضای مجازی و صدا و سیما به شهروندان داده خواهد شد.
مدیركل فرهنگی شهرداری تهران درباب برنامه دیگری كه در روزهای نوروز در نظر گرفته شده و تبلیغات آن بوسیله تلویزیون شروع شده توضیح داد: برنامه دیگر ما به نام مسابقه «خونه مانی» است كه در چهار سناریوی متفاوت اجرا می شود بوسیله این مسابقه مسایل آموزشی را به شهروندان منتقل می نماییم.
وی اظهار داشت: دراین زمینه یك فیلمنامه كوتاه نوشتیم كه سه یا پنج نفر می توانند برمبنای آن بازی كنند كه قسمتی از آن مربوط به موسیقی های نوآورانه است.
فتاحی همین طور با تاكید بر اینكه در فضای مسئولیت های اجتماعی همكاریهای خوبی شروع شده است از همكاری موسیقیدان محبوب محسن چاووشی با این اداره آگاهی داد و اظهار داشت: یك قطعه موسیقی با فضای شاد با محتوای در خانه مانی در كه پیش نمایش آن در تلویزیون صورت خواهد گرفت.
وی افزود: پیرامون این قطعه از هموطنان خواسته شده به صورت دابمسش اجرا داشته و جوایزی دریافت نمایند.
فتاحی تصریح كرد در بستر فضای مجازی به تولید پادكست های مختلف پرداخته ایم كه امكان استفاده انفرادی و خانوادگی از آن وجود دارد قسمتی از این پادكست ها مربوط به حوزه سلامت است كه به شهروندان آموزش می دهد چطور در فضای منزل ورزش كنند تا تحرك لازم در شرایط قرنطینه انجام گیرد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مدیركل فرهنگی شهرداری تهران خبر داد همكاری محسن چاووشی با شهرداری تهران برای تشویق در خانه ماندن بسته هستند Date | 16/03/2020