كرونا را جدی بگیرید؛ آگهی خانه سینما مسئول سلامت گروه های فیلم سازی تهیه كننده است

    Home  /  جشن  /  كرونا را جدی بگیرید؛ آگهی خانه سینما مسئول سلامت گروه های فیلم سازی تهیه كننده است

كرونا را جدی بگیرید؛ آگهی خانه سینما مسئول سلامت گروه های فیلم سازی تهیه كننده است Image

كرونا را جدی بگیرید؛ آگهی خانه سینما مسئول سلامت گروه های فیلم سازی تهیه كننده است

صد كادو: خانه سینما طی اطلاعیه ای اعلام نمود هرگونه ضایعه ای كه در ادامه پروژه های سینمایی برای افراد گروه پیش بیاید، مسئولیت حقوقی آن برعهده تهیه كنندگان است.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی خانه سینما، خانه سینما طی اطلاعیه ای اعلام نمود: امروز روز داوری در مورد توانایی و هوشمندی و دانش و انضباط و همدلی یك ملت زنده، در مقابل هجوم مرگ و نیستی است، روز ثبت عملكرد اقشار مختلف همچون سینماگران در صفحات مهم تاریخ این سرزمین، عبور از این بحران، بحرانی كه سراسر سرزمین مان را در برگرفته و رسیدن به بهار، میسر نیست جز هوشیاری و همدلی و همراهی تك تك مردم.
خانه سینمای ایران به نمایندگی از كلیه اهالی سینما از ابتداء شروع بحران با رصد كردن وقایع و پیگیری لحظه به لحظه اوضاع اهتمام بر این داشت تا بتواند آنچه در توان دارد را در جهت پشتیبانی از اعضا و اهالی سینما به كار ببندد.
راه اندازی ستاد بحران خانه سینما و رصد پروژه های در حال تولید و یا قبل از تولید؛ بعد از گفتگو با مدیریت ستاد بحران كرونای كشور و شناسایی نیازهای واقعی و عاجل، هماهنگی هایی صورت گرفته كه به مرور از جانب ستاد بحران خانه سینما اعلام خواهد شد.
در اینجا بر خود لازم می دانیم سپاس و تشكر خودرا از علیرضا زالی رئیس ستاد بحران كرونا كشور در ارتباط با ارسال نامه به سازمان صداوسیما و وزارت ارشاد اعلام نماییم.
از بازیگران عزیز و چهره های مطرح سینما می خواهیم تا مثل همیشه نقش اجتماعی خودرا فراموش نكنند، كمك به ستاد بحران كرونا كشور و پخش دستورالعمل های بهداشتی این ستاد كوچك ترین كاری است كه ما می توانیم انجام دهیم.
برای چندمین بار از كلیه همكاران كه در حال تولید پروژه های سینمایی یا تلویزیونی هستند می خواهیم كه برای حفظ جان اعضا در سریع ترین شكل پروژه ها را بطور موقت تا اختتام این شرایط تعطیل نمایند – بدیهی است هر گونه ضایعه ای كه برای ادامه پروژه برای افراد گروه (كه به خانواده هایشان نیز منتقل خواهد شد) پیش می آید مسئولیت حقوقی آن برعهده تهیه كنندگان است.
از همه اهالی سینما می خواهیم هر گونه پیشنهاد و یا ایده ای در ارتباط با این شرایط بحرانی دارند با ستاد بحران خانه سینما در بین بگذارند.
بی شك آیندگان راجع به این روزهای ما قضاوت خواهند كرد، كاری نماییم كه در این قضاوت تاریخی سربلند باشیم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای كرونا را جدی بگیرید؛ آگهی خانه سینما مسئول سلامت گروه های فیلم سازی تهیه كننده است بسته هستند Date | 11/03/2020