اعتراض به خروج آمریكا از توافق هسته ای با ایران؛ باربارا استرایسند: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاكاری و دروغ است

    Home  /  جشن  /  اعتراض به خروج آمریكا از توافق هسته ای با ایران؛ باربارا استرایسند: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاكاری و دروغ است

اعتراض به خروج آمریكا از توافق هسته ای با ایران؛ باربارا استرایسند: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاكاری و دروغ است Image

اعتراض به خروج آمریكا از توافق هسته ای با ایران؛ باربارا استرایسند: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاكاری و دروغ است

به گزارش صد كادو باربارا استرایسند با انتشار یادداشتی، یادآوری كرده كه ترامپ با خارج كردن آمریكا از توافق نامه پاریس و توافق هسته ای با ایران، جهان را در معرض خطر قرار داده و از مردم خواست ضد او متحد شوند.

به گزارش صد كادو به نقل از ورایتی، باربارا استرایسند در یادداشتی كه در ورایتی منتشر نموده تاكید كرده ترامپ دارد آمریكا و جهان را به ورطه نابودی می كشاند و او یك تنه یك سلاح كشتار جمعی است.
وی نوشته است: هر روز بامداد كه بیدار می شوم، وقتی می خواهم اخبار را در گوشی ام ببینم نفسم را در سینه حبس می كنم و با خود فكر می كنم: دیگر نمی گردد بدتر از روز گذشته باشد اما وقتی اخبار را می بینم به این نتیجه می رسم كه بله باز هم اوضاع بدتر شده است.
وی نوشته است از سال ۲۰۱۶ كه وارد باطلاق ترامپ شدیم پزشكان هر روز از ابتلای افراد بیشتری به اضطرب و افسردگی خبر می دهند و او با جهل نفس گیرش دارد جهان را تخریب می كند. وی با كنار گذاشتن توافق نامه آب و هوایی پاریس، با بیرون رفتن از توافق هسته ای با ایران هم امنیت این كشور و هم سیاره زمین را در موقعیتی نادرست قرار داده است. او یك سلاح كشتار جمعی یك نفره است و تقریباً دارد آغازگر یك جنگ جهانی می شود.
استرایسند ۷۷ ساله به برخورد ترامپ با ویروس كرونا هم اعتراض كرده و نوشته است: رئیس جمهور ۲ سال قبل بودجه «مركز كنترل بیماری های همه گیر» را قطع كرد چون به علم اعتقادی ندارد.
وی افزوده است: نمی توانیم به این نحو ادامه دهیم. خیلی خطرناك می باشد.
وی با اشاره بر اخراج جیمز كومی رئیس پیشین اف بی ای برای خودداری از وفاداری به ترامپ نوشته است: او فكر می كند پادشاه است اما ما به پرچم باور داریم نه یك شخص خاص. رئیس جمهوری قسم می خورد از قانون اساسی حمایت كند، اما ترامپ تصور می كند قوانین برای او نیستند و او و منصوبانش در سطخ كاملاً جدید سوء رفتار دارند و كسانی را كه از قانون پیروی كنند حذف می كنند.
این بازیگر پیشكسوت نوشته: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاكاری و دروغ است.
وی افزوده: او بی شرمانه پول مالیات دهندگان را برای سفرهای مداوم و بازی در استراحت گاه های ویژه خرج می كند.
استرایسند با تاكید بر اینكه آمار ترامپ دروغ است و تولید ناخالص داخلی و رشد شغل ها در دوران اوباما رشد سریع تری داشتند می نویسد حالا كسری بودجه دو برابر شده و او می خواهد باز هم به بدهی ملی آمریكا اضافه كند.
وی با یادآوری اینكه ترامپ مسئولیت كارهای خویش را هیچگاه برعهده نگرفته از رای دهندگان خواسته است تا در انتخابات ۲۰۲۰ شركت نمایند و می نویسد: باید به حقایق اهمیت بدهیم، به سیاره، به همدیگر، به آمریكای تازه ای بدون آلودگی هوا، بدون توهین، بدون انتقام نیاز داریم. باید حقیقت را بازیابی نماییم.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اعتراض به خروج آمریكا از توافق هسته ای با ایران؛ باربارا استرایسند: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاكاری و دروغ است بسته هستند Date | 05/03/2020