ضدعفونی كردن مراكز سازمان فرهنگی برای پیش گیری از شیوع كرونا

    Home  /  جشن  /  ضدعفونی كردن مراكز سازمان فرهنگی برای پیش گیری از شیوع كرونا

ضدعفونی كردن مراكز سازمان فرهنگی برای پیش گیری از شیوع كرونا Image

ضدعفونی كردن مراكز سازمان فرهنگی برای پیش گیری از شیوع كرونا

صد كادو: همزمان با شیوع ویروس كرونا در كشور، مراكز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای مقابله با شیوع این ویروس ضدعفونی شد.
به گزارش صد كادو به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با شیوع ویروس كرونا در كشور و پیرو سفارش های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، مراكز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خصوصاً فضاهای عمومی شامل نمازخانه، سالن های انتظار، كلاس ها و… برای مقابله با شیوع این ویروس ضدعفونی شد.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۳۵ فرهنگسرا، ۹۶ كتابخانه، ۹۶ خانه فرهنگ و مجتمع فرهنگی هنری، چهار پردیس سینمایی، ۱۲ موزه و خانه موزه، ۴ موسسه، ۸ مركز فرهنگی ویژه، ۱۵۳ كتابخانه الحاقی، ۸ كتابخانه تفاهم نامه ای و ۱۵۱ مركز مشاركتی فرهنگی هنری در اختیار دارد و ضدعفونی كردن این مراكز بمنظور مقابله با شیوع ویروس كرونا در حال انجام می باشد.

قبل تر سازمان فرهنگی هنری تمامی برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در مراكز این سازمان شامل بخش های آموزشی، نگارخانه ها و موزه ها را لغو و مبادرت به نصب بنرهای آموزشی با موضوع كرونا در این مراكز كرده بود، بااینكه كارهای روزمره ستادی و مراكز سازمان فعال بوده و متوقف نشده است.
همین طور فعالیت تمامی كتابخانه های سازمان تا ساعت ۱۷ بوده و به جز بخش امانت، سایر بخش ها همچون سالن های مطالعه، بخش مرجع و نشریات كودك و نوجوان تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود. مجموعه های ورزشی این سازمان شامل آبی و غیرآبی نیز بمنظور مقابله با شیوع ویروس كرونا تعطیلست.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای ضدعفونی كردن مراكز سازمان فرهنگی برای پیش گیری از شیوع كرونا بسته هستند Date | 03/03/2020