برای ورود یك نیروی جوان به فیلم؛ اسپیلبرگ از پروژه ایندیانا جونز ۵ بیرون رفت

    Home  /  جشن  /  برای ورود یك نیروی جوان به فیلم؛ اسپیلبرگ از پروژه ایندیانا جونز ۵ بیرون رفت

برای ورود یك نیروی جوان به فیلم؛ اسپیلبرگ از پروژه ایندیانا جونز ۵ بیرون رفت Image

برای ورود یك نیروی جوان به فیلم؛ اسپیلبرگ از پروژه ایندیانا جونز ۵ بیرون رفت

به گزارش صد كادو بعد از طی یك دوره طولانی برای رسیدن به روند تولید فیلم جدید ایندیانا جونز حالا استیون اسپیلبرگ كارگردانی این پروژه را رها كرده و گفته شده كارگردان دیگری این كار را انجام خواهد داد.

به گزارش صد كادو به نقل از ورایتی، استیون اسپیلبرگ فیلم «ایندیانا جونز ۵» را كارگردانی نمی كند و برای نخستین بار در تاریخ ۳۹ ساله این مجموعه فیلم ها، گارگردان دیگری جایگزین وی می شود.
به گفته منابع، جیمز منگولد كارگردان نامزد اسكار برای فیلم «فورد در مقابل فراری» در حال مذاكره است تا قسمت پنجم «ایندیانا جونز» را كارگردانی كند.
وی كارگردانی فرانچایز «ولورین» را برعهده داشت و با ساخت «لوگان» در سال ۲۰۱۷ كه به یك فیلم پرفروش بدل شد و ۶۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش كرد، موفق به كسب نامزدی اسكار برای فیلمنامه اقتباسی هم شد.
اما همچنان استیون اسپیلبرگ بعنوان تهیه كننده در این پروژه حضور خواهدداشت. گفته شده وی دست از كارگردانی این فیلم كشیده چون معتقد می باشد یك كارگردان جوان و متعلق به نسل دیگری باید روی صندلی كارگردانی این فیلم بنشیند تا چشم اندازهای جدید را وارد این فیلم كند.
هریسون فورد هنوز در پروژه حضور دارد. او اخیراً گفته بود تا دو ماه دیگر تولید «ایندیانا جونز ۵» آغاز می شود.
دیزنی اولین بار سال ۲۰۱۶ اعلام نموده بود كه می خواهد قسمت پنجم «ایندیانا جونز» را بسازد و اسپیلبرگ كارگردان و فورد بازیگر آن خواهند بود. ابتدا زمان اكران فیلم ۱۹ جولای ۲۰۱۹ تعیین شد و بعد تاریخ آن تا ۱۰ جولای ۲۰۲۰ به تعویق افتاد و بعد به ۹ جولای ۲۰۲۱ تغییر یافت. جاناتان كاسدان پسر لارنس كاسدان نویسنده «مهاجمان صندوق گمشده» نیز برای نوشتن فیلمنامه معرفی گردید تا فیلمنامه اوریجینال دیوید كوئپ را بازنویسی كند.
با آمدن یك كارگردان جدید شاید زمان اكران این فیلم باز هم به تعویق بیفتد.
البته جورج لوكاس هم از تهیه كنندگان این فیلم است.
اسپیلبرگ پیش تر صندلی كارگردانی «دنیای ژوراسیك» را هم ترك كرده بود و آنرا به كالین ترورو سپرده بود.
این در حالی است كه امسال سال شلوغی برای اسپبلبرگ است. وی در حال درنوردیدن مراحل بعد از تولید فیلم جدیدش است كه نسخه جدیدی از «داستان وست ساید» است. دیزنی این فیلم را بوسیله استودیو قرن بیستم ۱۸ دسامبر اكران می كند.
فیلم های «ایندیانا جونز» با چهار فیلم نزدیك به ۲ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. آخرین فیلم از این مجموعه یعنی «ایندیانا جونز و جمجمه كریستال» ۱۲ سال قبل روی پرده رفت و بیشتر از ۷۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش كرد. این مجموعه برای دوستدارانش بسیار نوستالژیك است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برای ورود یك نیروی جوان به فیلم؛ اسپیلبرگ از پروژه ایندیانا جونز ۵ بیرون رفت بسته هستند Date | 27/02/2020