برای شكار نازی ها؛ پاچینو روی فرش سبز رفت

    Home  /  جشن  /  برای شكار نازی ها؛ پاچینو روی فرش سبز رفت

برای شكار نازی ها؛ پاچینو روی فرش سبز رفت Image

برای شكار نازی ها؛ پاچینو روی فرش سبز رفت

صد كادو: نزدیك به ۴۵ سال پس از بازی در پس از ظهر سگی آل پاچینو بار دیگر با كارول كین هم بازی آن فیلم، در سریالی درباره شكار نازی ها دیده شد و روی فرش سبز نمایش آن رفت.

به گزارش صد كادو به نقل از ورایتی، آل پاچینو و كارول كین كه در فیلم كلاسیك «بعدازظهر سگی» سیدنی لومت هم بازی بودند، در سریالی درباره شكار نازی ها در سال ۱۹۷۷ در نیویورك هم با هم جلوی دوربین رفتند.
كین اظهار داشت: افتخار می كنم كه باردیگر با او همكاری كردم. ما قبلاً با هم در چند نمایش هم همكاری كردیم و من دریافتم كه او چقدر تغییر كرده، هر دویمان تغییر كردیم و البته خیلی پیرتر شده ایم.
آل پاچینو چهارشنبه شب با دیگر بازیگران و عوامل ساخت سریال «شكارچیان» روی فرش سبز این مراسم رفت. وی با این نقش آفرینی در نخستین سریال با یك نقش ثابت دیده شده است. این سریال درباره تشكیل گروهی برای پیدا كردن نازی های عالی رتبه است كه تلاش دارند تا رایش چهارم را در آمریكا تشكیل دهند.
لوگان لِرمن كه در این سریال با پاچینو هم بازی بوده، اظهار داشت: من از او چیزهای زیادی آموختم. تجربه خوبی بود. او بسیار فروتن و سخاوتمند است و من عاشق هر لحظه این تجربه بودم. واقعا خوش شانس بودم.
آلفونسو گومز-ریخون كارگردان این سریال، اظهار داشت: وقتی پاچینو بازی می كرد، بازیگران دیگر او را روی ویدئو تماشا می كردند و مراحل كار او را می دیدند؛ چونكه او عاشق بازیگری است.
دیوید ویل كه خالق سریال است هم گفت هنوز باورش نمی گردد كه آل پاچینو را در این سریال داشته است. او گفت تماشای او و كارول كه درباره تجربه های گذشته با هم صحبت می كردند فوق العاده بود. وی ادامه داد: تماشای این دو كه پس از این همه سال با هم در مقابل دوربین بودند، عالی بود.
ویل در عین حال خاطرنشان كرد كه مادربزرگش از بازماندگان هولوكاست بوده و گفت همیشه به شكلی با این مسئله در زندگی اش روبه رو بوده است. وی افزود تلاش كرده تا در این سریال تصویری از نژادپرستی و فوبیا را نشان دهد.
این سریال را جوردن پیل تهیه كرده است.
در این مراسم بخشی از سریال «شكارچیان» پیش نمایش شد. این سریال را آمازون استریم می كند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برای شكار نازی ها؛ پاچینو روی فرش سبز رفت بسته هستند Date | 21/02/2020