چند خبر از جشنواره تئاتر فجر؛ پاسداشت حاج قاسم در آثار تئاتر فجر

    Home  /  جشن  /  چند خبر از جشنواره تئاتر فجر؛ پاسداشت حاج قاسم در آثار تئاتر فجر

چند خبر از جشنواره تئاتر فجر؛ پاسداشت حاج قاسم در آثار تئاتر فجر Image

چند خبر از جشنواره تئاتر فجر؛ پاسداشت حاج قاسم در آثار تئاتر فجر

صد كادو: پاسداشت سردار سلیمانی با آثار جشنواره تئاتر فجر، اعلام اجراهای روز دوم و افتتاحیه پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران همچون خبرهای امروز جشنواره است.

به گزارش صد كادو به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سه نمایش خیابانی و یك اثر رادیو تئاتر در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با محوریت رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهند شد.
نمایش «سرباز» به نویسندگی امیرحسین شفیعی و كارگردانی پژمان شاهوردی از روز پنجشنبه ۱۷ بهمن تا روز یكشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۸ در محوطه تئاتر شهر اجرا می شود.
همچنین نمایش «هم نفس» به نویسندگی و كارگردانی علی محمد رادمنش روز شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۰: ۳۰ در مترو میدان ولیعصر و ساعت ۱۶: ۳۰ در محوطه تئاتر شهر اجرا می شود.
«سردار پرچمدار» به نویسندگی و كارگردانی سید پویا امامی نیز روز شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۶ در محوطه تئاترشهر و ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران به صحنه می رود.
رادیو تئاتر «سردار عشق» به كارگردانی بهرام ابراهیمی نیز روز یكشنبه ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۸: ۳۰ در تالار رودكی روی صحنه می رود.
برنامه اجراهای روز دوم جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد
در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر چهار نمایش در بخش «به علاوه فجر» میزبان مخاطبان هستند.
«۱۲ روز» به كارگردانی علی بیگدلی امروز جمعه ۱۱ بهمن ماه، ساعت ۱۷ در تماشاخانه شانو روی صحنه می رود.
همچنین نمایش «مردی كه…» اثر رضا مولایی ساعت ۱۷: ۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم میزبان علاقه مندان خواهد بود.
نمایش «پنج جهت اصلی» به كارگردانی مرضیه رجبی روز جمعه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه می رود.
«خرس» به كارگردانی كیوان ظهرابی آخرین نمایشی است كه در روز دوم جشنواره در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود. مخاطبان می توانند ساعت ۲۱ به تماشای این اثر بنشینند.
پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران ۱۳ بهمن افتتاح می شود
آیین افتتاحیه پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران، روز یكشنبه (۱۳ بهمن ماه) از ساعت ۱۵ در سالن مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار می گردد.
در این مراسم شهرام كرمی مدیركل هنرهای نمایشی، نادر برهانی مرند دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر و مهرداد رایانی مخصوص مدیر بازار هنرهای نمایشی ایران و مشاور امور بین الملل جشنواره و میهمانان این بخش حضور خواهند داشت و به تشریح برنامه های این رویداد هنری و چگونگی انتخاب آثار می پردازند.
جلسات عرضه داشت تئاتر ایران نیز با حضور تهیه كنندگان و مدیران كمپانی های تئاتر از ۱۹ كشور جهان و هنرمندان تئاتر ایران نیز از روز دوشنبه ۱۴ بهمن تا روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۰: ۳۰ تا ۱۲: ۳۰ نیز با هدف ایجاد تعامل و معرفی تئاتر ایران به سایر كشورها برگزار می گردد.
پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه در هتل لاله برگزار می شود.
سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا ۲۱ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای چند خبر از جشنواره تئاتر فجر؛ پاسداشت حاج قاسم در آثار تئاتر فجر بسته هستند Date | 31/01/2020