علی سرتیپی در گزارش صد كادو: سینما به دنبال حاشیه است

    Home  /  جشن  /  علی سرتیپی در گزارش صد كادو: سینما به دنبال حاشیه است

علی سرتیپی در گزارش صد كادو: سینما به دنبال حاشیه است Image

علی سرتیپی در گزارش صد كادو: سینما به دنبال حاشیه است

به گزارش صد كادو تهیه كننده فیلم سینمایی سونامی می گوید این فیلم از ریتم خوبی برخوردار بود و مخاطب از دیدن آن لذت می برد.

علی سرتیپی تهیه كننده فیلم سینمایی «سونامی» به كارگردانی میلاد صدرعاملی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: فروش «سونامی» در پرده سینماها، قابل مقایسه با بودجه ساخت این فیلم نیست و می توان گفت هنوز بازگشت سرمایه اصلی را نداشته ایم.
وی بیان نمود: با عنایت به این كه فیلم ریتم خوبی دارد و فیلم جذابی به حساب می آید، مخاطبان بعد تماشا فیلم راضی هستند. بنابراین می توان امیدوار بود كه فروش فیلم سیر صعودی داشته باشد.
این تهیه كننده سینما توضیح داد: مسئله این است كه باید مردم به تماشای این فیلم بروند و مطمئن هستم كه با دیدن فیلم احساس رضایت می كنند.
وی تصریح كرد: برای جذب مخاطب احتیاج به تبلیغات مناسب نیاز داریم و تا مخاطبان را به سینما جذب نماییم.
تهیه كننده فیلم «سونامی» بیان نمود: البته به غیر از تبلیغات فیلم، شرایط اكران فیلم و یا حاشیه مناسب برای «سونامی» در جذب مخاطب كمك می نماید.
سرتیپی در انتها اظهار داشت: نباید فراموش كرد سینمای امروز ما به دنبال حاشیه است و هر فیلمی كه حاشیه داشته باشد اكران خوبی هم خواهد داشت.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای علی سرتیپی در گزارش صد كادو: سینما به دنبال حاشیه است بسته هستند Date | 11/01/2020

categories & tags