فصل جدید خانه ما از جمعه آغاز می شود

    Home  /  جشن  /  فصل جدید خانه ما از جمعه آغاز می شود

فصل جدید خانه ما از جمعه آغاز می شود Image

فصل جدید خانه ما از جمعه آغاز می شود

صد كادو: فصل هشتم مستند مسابقه خانه ما از این هفته جمعه ۶ دی ماه از شبكه نسیم سیما روی آنتن می رود.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی مجموعه، «خانه ما» با گذشت ۷ فصل تابحال خانواده های مختلف ایرانی در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و شیراز را به چالش كشیده است و زمینه ساز نوعی رقابت در كنار معرفی راهكارهای اقتصادی شده است.
عوامل این مجموعه این دفعه به مشهدالرضا رفته اند و مقرر است بین سه خانواده برای یك ماه زندگی با بودجه محدود و به سرانجام رساندن ماموریت های مختلف رقابت اجرا شود.
برای این فصل از «خانه ما» ۱۵۰۰ خانواده مشهدی ثبت نام كردند و عوامل روند گزینش و مصاحبه با این خانواده ها را پشت سر گذاشتند.
یكی از سه خانواده شركت كننده، از افغانستانی های مقیم مشهد هستند.
یك تفاوت این فصل در ساعت پخش آن است كه این دفعه به جمعه ها موكول شده و هر هفته جمعه ساعت ۱۹ روی آنتن شبكه نسیم می رود و شنبه ها ساعت۱ بامداد، ۹صبح و ۱۵ بازپخش می شود.
عوامل «خانه ما» عبارتند از كارگردان: احسان عمادی و امین كفاش زاده، طراح و مشاور كارگردان: حسام اسلامی، تهیه كننده: حسین افشار، مدیر تولید و برنامه ریز: محسن مرادی، گروه فیلم برداری: محمد رحیمی، مسلم تهرانی، علی اكبر عطایی و حسن ناهی، صدابرداران: سهراب سمرقندی و علیرضا سمرقندی و كارگردان پشت صحنه: مصطفی آتش مرد. محصول سازمان هنری رسانه ای اوج؛ تهیه شده در استودیو نوبین.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فصل جدید خانه ما از جمعه آغاز می شود بسته هستند Date | 25/12/2019