ماندن میان رفتن به جشنواره منطقه ای تئاتر خلیج فارس راه پیدا كرد

    Home  /  جشن  /  ماندن میان رفتن به جشنواره منطقه ای تئاتر خلیج فارس راه پیدا كرد

ماندن میان رفتن به جشنواره منطقه ای تئاتر خلیج فارس راه پیدا كرد Image

ماندن میان رفتن به جشنواره منطقه ای تئاتر خلیج فارس راه پیدا كرد

صد كادو: تئاتر خیابانی ماندن میان رفتن از خرمشهر به هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان خلیج فارس بندرعباس راه پیدا كرد.

مصطفی بوعذار كارگردان این اثر نمایشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: بعد از بررسی و ارزیابی ۶۵ نمایش متقاضی و معرفی نمایش های راه یافته به هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان خلیج فارس هرمزگان توسط هیئت داوران متشكل از مهدی نصیری، مجید سرنی زاده و پژمان شاهوردی، نمایش خیابانی «ماندن میان رفتن» منتخب حضور در این دوره از جشنواره شد.
وی اضافه كرد: این نمایش با مبحث زندگی قهرمانان جانباز و معلول و نگاه جامعه شناختی قشر توان خواه و با هنرمندی داوود علیدادی، مینا حردانی، سعید ناصری و غلامرضا جوكار روی صحنه می رود. موسیقی آن به عهده عباس شجرات است كه تمرینات نهایی را برای حضوری موفق پشت سر می گذارد.
به گزارش صد كادو به نقل از مهر، نمایش خیابانی «ماندن میان رفتن» به نویسندگی و كارگردانی مصطفی بوعذار در چارچوب گروه تئاتر آئین مردم با همكاری اداره كل بهزیستی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی اهواز با مدت زمان ۲۵ دقیقه تهیه و تولید شده است.
گروه تئاتر آئین مردم با بیشترین حجم شركت در جشنواره ها و رویدادهای ملی، بعنوان فعال ترین گروه نمایشی خوزستان كه سال قبل با نمایشی «بادكنك آرزوها» با كسب عناوین برتر در هفتمین جشنواره منطقه ای خلیج فارس در بوشهر خوش درخشید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای ماندن میان رفتن به جشنواره منطقه ای تئاتر خلیج فارس راه پیدا كرد بسته هستند Date | 08/12/2019