كامبیز درم بخش و هادی مظفری انتقاد كردند واكنش به لغو معافیت مالی هنرمندان با یك كاریكاتور

    Home  /  جشن  /  كامبیز درم بخش و هادی مظفری انتقاد كردند واكنش به لغو معافیت مالی هنرمندان با یك كاریكاتور

كامبیز درم بخش و هادی مظفری انتقاد كردند واكنش به لغو معافیت مالی هنرمندان با یك كاریكاتور Image

كامبیز درم بخش و هادی مظفری انتقاد كردند واكنش به لغو معافیت مالی هنرمندان با یك كاریكاتور

صد كادو: كامبیز درم بخش، كاریكاتوریست پیشكسوت با انتشاری كاریكاتوری نسبت به حذف بخشودگی مالی هنرمندان و كلیه فعالیت های هنری واكنش نشان داد.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، انتشار متنی با عنوان «پیش نویس لایحه اصلاح برخی قوانین و مقررات مالیاتی» كه قسمتی از آن لغو معافیت مالیاتی كلیه فعالیت های فرهنگی و هنری را به دنبال دارد، نگرانی هایی را در بین اصناف گوناگون حوزه فرهنگ و هنر همچون عرصه هنرهای تجسمی به وجود آورده و گاهی واكنش هایی را نیز به دنبال داشته است.
در همین راستا كامبیز درم بخش نیز با انتشار كاریكاتوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این مساله با این عنوان كه «قرار است از هنرمندان مالیات گرفته شود»، واكنش داد.
هادی مظفری، مدیركل دفتر هنرهای تجسمی نیز با بازنشر این كاریكاتور در صفحه شخصی خود، در اینستاگرام نوشت: «خبر خوبی نیست، اینكه وزارت اقتصاد می خواهد از هنرمندان مالیات بگیرد… آقای اقتصاد و دارای‍ی هنرمندان از مالیات معاف بودند و باید بمانند‍!».
طرح منتشرشده توسط كامبیز درم بخش

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای كامبیز درم بخش و هادی مظفری انتقاد كردند واكنش به لغو معافیت مالی هنرمندان با یك كاریكاتور بسته هستند Date | 01/12/2019