كاظم هژیرآزاد با مهر مطرح كرد؛ تولیدات مذهبی سیما و سینماجدی گرفته نمی گردد

    Home  /  جشن  /  كاظم هژیرآزاد با مهر مطرح كرد؛ تولیدات مذهبی سیما و سینماجدی گرفته نمی گردد

كاظم هژیرآزاد با مهر مطرح كرد؛ تولیدات مذهبی سیما و سینماجدی گرفته نمی گردد Image

كاظم هژیرآزاد با مهر مطرح كرد؛ تولیدات مذهبی سیما و سینماجدی گرفته نمی گردد

به گزارش صد كادو بازیگر سریال پناه آخر درباره ساخت فیلم و سریال های مناسبتی اعتقاد دارد كه این آثار معمولاً جدی گرفته نمی شوند.

كاظم هژیرآزاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی در سریال «پناه اخر» كه این شب ها به كارگردانی داریوش یاری از شبكه یك پخش می شود، اظهار داشت: این سریال قصه زیبایی درباره محرم دارد كه بیشتر حول دو بازیگر اصلی یعنی عباس غزالی و بیژن امكانیان می چرخد.
وی با اشاره به حضورش در سریال های مناسبتی عنوان كرد: از همان دوره ای كه وارد تلویزیون شدم در سریال های مناسبتی بازی كرده ام و نقش های زیادی در این سریال ها داشته ام.
این بازیگر در ادامه درباره كارهای مناسبتی در تلویزیون بیان كرد: ساخت كارهای مناسبتی و كیفیت و جذابیت آنها به كارگردان و خود اثر بستگی دارد. ما فیلمی مثل «روز واقعه» داریم كه بهرام بیضایی نوشته و برای همیشه جذابیت دارد. باید تولیدات مناسبتی را جدی گرفت اما در سینما، سینماگران بیشتر به گیشه فكر می كنند.
هژیرآزاد افزود: در تلویزیون هم وقتی كار مذهبی می سازید و می خواهید تبلیغ مذهب كنید نباید شتابزده عمل كنید. بعضی از دوستان می خواهند تبلیغ كار مذهب كنند اما می خواهند با بودجه و امكانات محدود هر چه زودتر به نتیجه برسند.
بازیگر «پناه آخر» در انتها درباره سریال های آپارتمانی و اجتماعی تلویزیون هم كه برخی بدون هیچ دغدغه ای ساخته می شوند، اظهار نمود: نمی توان گله كرد، تولیدات ما همین است و تا شرایط و نگاه ها عوض نشود مفاهیم و موضوعات این سریال ها هم تغییر نمی نماید.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای كاظم هژیرآزاد با مهر مطرح كرد؛ تولیدات مذهبی سیما و سینماجدی گرفته نمی گردد بسته هستند Date | 25/10/2019