با رأی داوران؛ ۷ اثر به مرحله نهایی سی و یكمین جشنواره تئاتر گیلان راه یافتند

    Home  /  جشن  /  با رأی داوران؛ ۷ اثر به مرحله نهایی سی و یكمین جشنواره تئاتر گیلان راه یافتند

با رأی داوران؛ ۷ اثر به مرحله نهایی سی و یكمین جشنواره تئاتر گیلان راه یافتند Image

با رأی داوران؛ ۷ اثر به مرحله نهایی سی و یكمین جشنواره تئاتر گیلان راه یافتند

صد كادو: اسامی هفت اثر نهایی راه یافته به سی و یكمین جشنواره تئاتر گیلان از طرف داوران اعلام و مقرر است پوستر این جشنواره نیز فردا طی مراسمی رونمایی شود.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، ظهر سه شنبه با اختتام مهلت بازنگری ۲۵ اثر ارسال شده به دبیرخانه سی و یكمین جشنواره تئاتر استان گیلان داوران هفت اثر را برای حضور در مرحله نهایی این جشنواره انتخاب و اسامی آنها را اعلام نمودند.
معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان در این زمینه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال ۲۵ اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره، اظهار نمود: رز سفید، رسم دیار، مادام كامیون، شهر سنگستان، میخ كج، نظریه توطئه، مصاحبه، خواب های شیشه ای، الیور توئیست، من ساموئل هستم، این گل برای كیست، اسید، سپندارمذ، پری، لطفاً درب را آهسته ببنیدید، مرگ در پاییز، شام آخر، قرار عاشقی ساعت ۲۵ هرت آباد، موبی دیك، افسانه وارنا، دزد و عاشق، سواران دریا، فصل سرد، ۱۰ سال پیش ما چقدر خوشبخت بودیم، كیفر یا خیلی خیلی خصوصی آثار ارسالی هستند.
سید امیر مصباح با اشاره به اینكه این آثار طی دو هفته گذشته توسط سه داور برجسته آقایان «ناصر ایزدفر»، «حمید ابراهیمی» و «مهرداد هنرمند» مورد بازنگری قرار گرفت، اضافه كرد: داوران پس از بازنگری آثار هفت اثر را بدون اولویت برای حضور در این دوره از جشنواره برگزیدند.
وی «تئوری توطئه» به كارگردانی جواد لاله دوست از بندرانزلی، «سواران دریا» فاطمه مولودی از رودسر، «سپندارمز» نیما جهان بین، «پری» مهرداد آبسالان، «كیفر یا خیلی خیلی خصوصی» وحید درویشی، «الیور توئیست» محمد پورجعفری و «موبی دیك» مهیار وقاری از رشت را هفت اثر راه یافته به سی و یكمین جشنواره استانی تئاتر گیلان عنوان نمود.
مصباح با اشاره به اینكه اختتامیه این دوره از جشنواره از نهم تا ۱۲ آبان ماه امسال در رشت برگزار می شود، اظهار داشت: رشد و توسعه تئاتر با عنایت به هویت ایرانی، قومی، منطقه ای و جغرافیایی هدف اصلی از برگزاری این جشنواره است.
وی همین طور یادآورشد: پوستر سی و یكمین جشنواره تئاتر گیلان فردا طی مراسمی با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه رونمایی می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با رأی داوران؛ ۷ اثر به مرحله نهایی سی و یكمین جشنواره تئاتر گیلان راه یافتند بسته هستند Date | 22/10/2019