جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد؛ تعامل ناجا با صداوسیما برای پیشبرد خوشایندسازی خدمت سربازی

    Home  /  جشن  /  جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد؛ تعامل ناجا با صداوسیما برای پیشبرد خوشایندسازی خدمت سربازی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد؛ تعامل ناجا با صداوسیما برای پیشبرد خوشایندسازی خدمت سربازی Image

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد؛ تعامل ناجا با صداوسیما برای پیشبرد خوشایندسازی خدمت سربازی

به گزارش صد كادو جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: برای پیشبرد امر خوشایندسازی خدمت سربازی درصدد تعامل بیشتر با صداوسیما هستیم.
به گزارش صد كادو به نقل از مهر، سردار ایوب سلیمانی در مورد پیشبرد برنامه های فرهنگی خدمت مقدس سربازی از راه تعامل بیشتر با شبكه های سیما اظهاركرد: یكی از دغدغه های همه جوانان در گروه سنی خاصی، خدمت سربازی است كه پیش از شروع خدمت سربازی تا حتی پس از خدمت سربازی را برمی گیرد.
وی با اشاره به اینكه صدا و سیما برآیند خاص مردم است و اراده مردم باید نبض جامعه در صدا و سیما باشد، اظهار داشت: سالانه میلیون ها نفر از جوانان درگیر مقوله سربازی بوده كه مخاطب خوبی برای صدا و سیما هستند، بنابراین در صدد هستیم برای پیشبرد امر خوشایند سازی خدمت سربازی بیشتر از گذشته با صدا و سیما همكاری داشته باشیم.
این مقام انتظامی با اشاره به اینكه جوانان در دوران سربازی با حفظ امنیت كیان جامعه باعث می شوند سازمان ها همچون صدا و سیما بتوانند در آرامش و آسایش فعالیت كنند، اضافه كرد: شبكه های مختلف سیما با عنایت به حوزه های فعالیتی خود همچون شبكه های علمی، ورزشی، فرهنگی و… میبایست به مقوله سربازی بپردازند و نیروهای مسلح هم از نظر تامین محتوا با این سازمان همكاری می كنند.
وی بیان داشت: در هفته نیروی انتظامی امسال صدا و سیما همكاری خوب و پررنگی با پلیس داشته و توانسته ایم ازاین طریق برنامه ها و دغدغه های خویش را برای مردم تشریح نماییم.
سردار سلیمانی اظهاركرد: بر مبنای تفاهم نامه صورت گرفته با صدا و سیما، هریك از پلیس های تخصصی با محوریت معاونت اجتماعی ناجا، در بخش های مختلف مانند مواد مخدر، آگاهی و… از ظرفیت های صداوسیما برای پیشبرد اهداف خود بهره مند می شوند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: بیست درصد ارتباط كل حاكمیت در ارتباط با پلیس است و این ارتباط دو طرفه است و در طول روز بعید است كه یك شهروند ایرانی با پلیس ارتباطی نداشته باشد كه با تعامل و هم فكری دو طرفه، جامعه امنی شكل می گیرد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد؛ تعامل ناجا با صداوسیما برای پیشبرد خوشایندسازی خدمت سربازی بسته هستند Date | 14/10/2019