صبا بر مهر عاشقان در می گشاید

    Home  /  جشن  /  صبا بر مهر عاشقان در می گشاید

صبا بر مهر عاشقان در می گشاید Image

صبا بر مهر عاشقان در می گشاید

صد كادو: موسسه صبا با گشایش نمایشگاه مهر عاشقان، میزبان تازه ترین جلوه های خلاقیت، نگاه نو و تجربه گرایی نسل جوان هنرمندان ایرانی می شود.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا وابسته به فرهنگستان هنر، نمایشگاه نقاشی «مهر عاشقان» كه ساعت ۱۶ عصر سه شنبه ۲۳ مهرماه، در گالری های «لرزاده» و «فرشچیان» میزبانی از اهالی هنر را آغاز می كند، مجموعه ای شامل ۱۱۸ اثر از ۵۲ هنرمند را در چارچوب نقاشی و عكس به نمایش خواهد گذاشت.
در بخش نقاشی ۶۸ اثر از ۵۱ هنرمند در انواع تكنیك های رنگ روغن، اكرلیك، میكس مدیا، آبرنگ و… در انواع گرایش ها: رئال، آبستره، انتزاعی و مفهومی ارائه شده. بخش عكس نیز شامل پنجاه عكس به هم پیوسته در چارچوب یك مجموعه است كه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
آثار راه یافته به این نمایشگاه، از میان بیشتر از دویست اثر انتخاب و ارائه شده است. نمایشگاه نقاشی و عكس گروهی «مهر عاشقان» تا ۳۰ مهر ماه همه روزه، به جز ایام تعطیل، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، پلاك ۱۲۵، پذیرای عموم علاقه مندان تجربه های نو در هنرهای تجسمی خواهد بود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای صبا بر مهر عاشقان در می گشاید بسته هستند Date | 13/10/2019