امور بانوان معاونت سیما نشست دفاع مقدسی برگزار كرد

    Home  /  جشن  /  امور بانوان معاونت سیما نشست دفاع مقدسی برگزار كرد

امور بانوان معاونت سیما نشست دفاع مقدسی برگزار كرد Image

امور بانوان معاونت سیما نشست دفاع مقدسی برگزار كرد

صد كادو: نشست هم اندیشی بانوان پیشكسوت دفاع مقدس به منظور هم اندیشی، همفكری و بازگویی خاطرات و روایت های ناب دوره دفاع مقدس با مشاركت امور بانوان سازمان و همت امور بانوان سیما اجرا شد.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، نشست هم اندیشی بانوان پیشكسوت دفاع مقدس با مشاركت امور بانوان سازمان و همت امور بانوان معاونت سیما با حضور رضا پورحسین مشاور عالی سیما، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشاركت زنان در دفاع مقدس، سلیم غفوری مدیر شبكه مستند، تعدادی از نویسندگان دفاع مقدس، بانوان ایثارگر و جانباز، مدیران سیما و تعدادی از برنامه سازان در محل جلسات معاونت اجرا شد.
رضا پورحسین در این جلسه، هنر را بهترین زبان برای بازگو كردن وقایع دوران جنگ دانست و اظهار داشت: روایت زینب گونه پیام عاشورایی هشت سال دفاع مقدس برعهده زنان دلاور و پاك ایرانی است كه باید با بهره گیری از آنها كارهای هنری باارزش و بیشتری ساخته شود.
وی افزود: در حوزه دفاع مقدس سریال ها و آثار خوبی تولید شده اما شان و عظمت دفاع مقدس می طلبد برنامه سازی های بیشتری در حوزه نمایشی، مستند سازی و گفتگو محور صورت گیرد.
مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشاركت زنان در دفاع مقدس با تاكید بر این كه بانوان ایرانی حاضر در دفاع مقدس در واقع شیر زنانی بودند كه هر كدام به اندازه هزار لشگر قدرت و ارزش داشتند، توانایی و ایثار آنها را به حدی توصیف كرد كه می شود از هر كدامشان ده ها برنامه تلویزیونی ساخت.
وی همین طور با قدردانی از اهتمام رسانه ملی در برنامه سازی در حوزه دفاع مقدس بیان كرد: با برنامه سازی در حوزه دفاع مقدس و زنان می توانیم ارزش ها و مفاهیم را نشر بدهیم و آنرا برای نسل های بعد ماندگار نماییم.
در این نشست راویان هشت سال دفاع مقدس با مرور خاطرات آن دوران، درباره پرداختن به نقش زنان در طول دفاع مقدس، موضوعات كمتر پرداخته شده این حوزه كه می تواند دست مایه تولیدات تلویزیونی باشد، بحث و گفتگو كردند و مدیران سیما برای گنجاندن این خاطرات باارزش در قاب تصویر قول مساعد دادند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امور بانوان معاونت سیما نشست دفاع مقدسی برگزار كرد بسته هستند Date | 02/10/2019