در گزارش صد كادو عنوان شد؛ تبلیغات تئاترهای دارای مجوز همچنان بدون هزینه است

    Home  /  جشن  /  در گزارش صد كادو عنوان شد؛ تبلیغات تئاترهای دارای مجوز همچنان بدون هزینه است

در گزارش صد كادو عنوان شد؛ تبلیغات تئاترهای دارای مجوز همچنان بدون هزینه است Image

در گزارش صد كادو عنوان شد؛ تبلیغات تئاترهای دارای مجوز همچنان بدون هزینه است

به گزارش صد كادو مدیرعامل سازمان زیباسازی اظهار داشت: تئاترهایی كه مورد تأیید اداره كل هنرهای نمایشی و خانه تئاتر باشند، طبق روال گذشته برای تبلیغات هزینه ای پرداخت نمی كنند.

برزین ضرغامی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی درباب اینكه بعضی از گروه های تئاتری برای تبلیغات محیطی در شهر گرفتار مشكل شده و به آنها اعلام شده باید تعرفه تجاری برای تبلیغات بپردازند، اظهار داشت: سیاست های كلی ما پشتیبانی از آثار هنری است اما بعضی از فیلم ها و تئاترها تجاری محسوب می شوند و ما از آثار تجاری و گیشه ای حمایت نمی نماییم.
وی تاكید كرد: اما تئاترهایی كه مورد تأیید اداره كل هنرهای نمایشی باشند، طبق روال گذشته مورد حمایت هستند.
ضرغامی اضافه كرد: در مكاتبه ای كه با شهرام كرمی مدیركل هنرهای نمایشی داشته ایم نیز اعلام نموده ایم آثار هنری كه مورد تأیید باشند، طبق روال گذشته برای تبلیغات هیچ تعرفه ای پرداخت نخواهند كرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی با رد این مساله كه اعلام شده تمامی تئاترها باید برای تبلیغات تعرفه بپردازند، اظهار داشت: اینكه تئاتری بلیت های خودرا در سایت به فروش برساند، دلیلی بر تجاری بودن آن تئاتر نیست و اگر چنین برداشتی شده، غلط است و تاكید می كنم روال تبلیغات تئاترهای هنری همانند گذشته است.
ضرغامی با تاكید بر اینكه سازمان زیباسازی از محصولات حوزه فرهنگ و هنر حمایت می كند، اظهار داشت: امكان دارد در بعضی از ایام خاص تمامی سازه های فرهنگی در اختیار تبلیغات موضوعی باشند و ما با محدودیت هایی روبرو باشیم اما رویه مرسوم ما آن است كه این سازه ها در اختیار آثار هنری قرار گیرند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در گزارش صد كادو عنوان شد؛ تبلیغات تئاترهای دارای مجوز همچنان بدون هزینه است بسته هستند Date | 30/09/2019