برگزاری آیین پیمان برادری آئینه با آئینه در ۵ مسجد تهران

    Home  /  جشن  /  برگزاری آیین پیمان برادری آئینه با آئینه در ۵ مسجد تهران

برگزاری آیین پیمان برادری آئینه با آئینه در ۵ مسجد تهران Image

برگزاری آیین پیمان برادری آئینه با آئینه در ۵ مسجد تهران

به گزارش صد كادو همزمان با ایام دهه ولایت و در جهت جریان سازی اجتماعی با محوریت فرهنگ همدلی و برادری و تقویت محتوای جشن های آیینی در مساجد تهران، فرهنگسرای ابن سینا آیین پیمان برادری «آئینه با آئینه» را در ۵ مسجد برگزار می نماید.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، به نقل از فرهنگسرای ابن سینا همزمان با دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم، بزرگترین عید شیعیان جهان و در جهت جریان سازی اجتماعی بامحوریت فرهنگ همدلی و برادری و تقویت محتوای جشن های آیینی در مساجد تهران، فرهنگسرای ابن سینا آیین پیمان برادری «آئینه با آئینه» را ۲۸ مردادماه در ۵ مسجد منتخب منطقه ۲ برگزار می نماید.
این برنامه در مساجد پیامبر اعظم (ص)، قدس، امام محمد باقر (ص)، المهدی (عج) و صاحب الزمان (عج) بعد از برگزاری نماز جماعت با حضور نمازگزاران اجرا می شود.

غزل ارادت در فرهنگسرای ابن سینا
همینطور شب شعر آیینی « غزل ارادت » به همت كانون ادبی ترانه مهر، بامحوریت غدیر و شعر آیینی و با حضور سیدمحمد حسینی، نادر بختیاری، مهدی نورقربانی، محمدرضا حبیبی، شعرای جوان و علاقه مندان به شعر شنبه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا برگزار می گردد.
در این برنامه علاوه برشعرخوانی شاعران جوان و نقد و بررسی اشعار، گروه موسیقی سنتی هم به هنرنمایی می پردازند.
شهروندان محترم می توانند برای حضور در برنامه به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرك قدس، خیابان ایران زمین شمالی رجوع كنند و برای كسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ الی ۸ تماس بگیرند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری آیین پیمان برادری آئینه با آئینه در ۵ مسجد تهران بسته هستند Date | 19/08/2019