تا ۲۵ مرداد؛ اشك ها و لبخندها تمدید گردید، قدردانی حیدریان از اركستر

    Home  /  جشن  /  تا ۲۵ مرداد؛ اشك ها و لبخندها تمدید گردید، قدردانی حیدریان از اركستر

تا ۲۵ مرداد؛ اشك ها و لبخندها تمدید گردید، قدردانی حیدریان از اركستر Image

تا ۲۵ مرداد؛ اشك ها و لبخندها تمدید گردید، قدردانی حیدریان از اركستر

به گزارش صد كادو كنسرت تئاتر اشك ها و لبخندها به كارگردانی هادی قضات، كه از ۲ هفته پیش در تالار وحدت روی صحنه رفته است، تا ۲۵ مرداد تمدید گردید.
به گزارش صد كادو به نقل از مهر، كنسرت تئاتر «اشك ها و لبخندها» به كارگردانی هادی قضات، كه از ۲ هفته پیش در تالار وحدت روی صحنه رفته است، تا ۲۵ مرداد تمدید گردید. این نمایش موزیكال كه با حضور و همراهی اركستر بزرگ به رهبری نصیر حیدریان روی صحنه رفته با استقبال دوستداران هنر برای سومین بار تمدید گردید. نصیر حیدریان درباره استقبال از این برنامه اظهار داشت: هادی قضات و تمام عوامل این اجرا به خوبی توانسته اند از نظر كیفی حاضران در سالن را راضی نگه دارند و تمام جزئیات هنری اثر در بهترین حالت ممكن پیش رفته است. حیدریان كه پیشتر سابقه رهبری اركستر سمفونیك تهران را هم بعنوان رهبر میهمان بر عهده داشته، درباره كیفیت نوازنده های ایرانی هم معتقد است: نوازنده های ایرانی به لحاظ كیفی بطور قطع جزو بهترین ها هستند. آنها در این سالها تجربیات مختلف مدیریتی را از سرگذرانده اند و فراز و نشیب های مختلفی را تجربه كرده اند. تا اركسترهای ایرانی بودجه سالانه و مشخصی نداشته باشند نباید انتظار زیادی از آنها داشت. تنها راه نجات اركسترهای ایرانی تخصیص بودجه مناسب و در خور شان است تا آنها بتوانند هویت از دست رفته خویش را باز یابند. موسسه «نوای چنگ فرزانه» به تهیه كنندگی سهیل كوشانپور، با همكاری یك مجموعه خصوصی و نورالدین حیدری ماهر مجری طرح، برگزار كنندگان این برنامه هستند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تا ۲۵ مرداد؛ اشك ها و لبخندها تمدید گردید، قدردانی حیدریان از اركستر بسته هستند Date | 11/08/2019