پس از تعطیلات تابستانی؛ خانه هنرمندان ایران میزبان چهار نمایشگاه تجسمی می شود

    Home  /  جشن  /  پس از تعطیلات تابستانی؛ خانه هنرمندان ایران میزبان چهار نمایشگاه تجسمی می شود

پس از تعطیلات تابستانی؛ خانه هنرمندان ایران میزبان چهار نمایشگاه تجسمی می شود Image

پس از تعطیلات تابستانی؛ خانه هنرمندان ایران میزبان چهار نمایشگاه تجسمی می شود

به گزارش صد كادو چهار نمایشگاه تجسمی بعد از تعطیلات تابستانی و آخر نمایشگاه چهارسوی خیال جمعه ۱۸ مرداد در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهار نمایشگاه تجسمی جمعه ۱۸ مرداد در گالری های خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.
دومین «هفته پیشكسوتان سفال و سرامیك ایران» با نمایشگاه مروری بر منتخب آثار منیر و محمدمهدی قان بیگی، جمعه در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران شروع می شود. این نمایشگاه كه به همت انجمن هنرمندان سفالگر و با حمایت و همكاری اداره كل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، شامل ۲۵ اثر نقاشی و سرامیك از دوره های مختلف كاری این دو هنرمند صاحب نام و پیشكسوت ایرانی است.
نمایشگاه تصاویر سیاوش جعفری هم با عنوان «پُرسه» ساعت ۱۷ در گالری بهار افتتاح می شود. در این نمایشگاه ۲۲ عكس از سیاوش جعفری به روی دیوار می رود.
دومین نمایشگاه گروه هنری «توما» هم با مبحث تصویری سازی و مجسمه در دو گالری میرمیران و پاییز افتتاح می شود.
نمایشگاه نقاشی های اسماعیل خلج هم در گالری ممیز افتتاح می شود.
هر چهار نمایشگاه تجسمی جمعه ۱۸ مرداد ساعت ۱۷ در گالری های خانه هنرمندان ایران افتتاح می شوند و تا ۲۹ مرداد میزبان علاقه مندان هستند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پس از تعطیلات تابستانی؛ خانه هنرمندان ایران میزبان چهار نمایشگاه تجسمی می شود بسته هستند Date | 07/08/2019