معرفی برنامه های جدید؛ رادیو صبا از بركات سكوت می گوید، همسفر با علامه بحرالعلوم

    Home  /  جشن  /  معرفی برنامه های جدید؛ رادیو صبا از بركات سكوت می گوید، همسفر با علامه بحرالعلوم

معرفی برنامه های جدید؛ رادیو صبا از بركات سكوت می گوید، همسفر با علامه بحرالعلوم Image

معرفی برنامه های جدید؛ رادیو صبا از بركات سكوت می گوید، همسفر با علامه بحرالعلوم

به گزارش صد كادو دو برنامه همسفر و زندگی به وقت صبا طی روزهای آینده با پخش چند برنامه جدید به معرفی یك عالم دینی و بركات نهفته در سكوت می پردازند.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «همسفر» می خواهد روز شنبه هشتم تیر در چارچوب نمایش از «سید محمدمهدی بحرالعلوم» و مزار ایشان در نجف اشرف بگوید.
وی از مراجع تقلید و عهده دار ریاست عامه شیعیان در قرن دوازدهم و سیزدهم هجری قمری است. بحرالعلوم از مشاهیر علمای امامیه بود و در علوم مختلفی چون فقه، اصول، حدیث، كلام، تفسیر و رجال تبحر داشت.
برنامه «همسفر» با رویكرد معرفی مساجد و اماكن مذهبی، به نویسندگی و تهیه كنندگی الهه بیات ساعت ۰۹: ۳۰ بامداد از رادیو صبا پخش می شود. عالیه سادات جعفری و محسن دین‎محمد هم این برنامه را اجرا می كنند. این در شرایطی است كه ساعت ۱۵: ۱۵ هم «مسجد جامع همدان» در این برنامه معرفی می شود.
آشنایی با بركات نهفته در «سكوت»
«زندگی به وقت صبا» هم برنامه ای است كه به موضوعات اخلاقی می پردازد و آیتم های متنوع و آموزنده ای را برای مخاطبان پخش می كند. این برنامه روز شنبه هشتم تیر می خواهد آثار و بركات سكوت را بررسی و بیان كند.
در توضیح این برنامه آمده است: «سكوت نقش مهمی در ساختن شخصیت فرد دارد به همین خاطر یكی از مهم ترین برنامه های سیر و سلوك عرفا همین سكوت است. در آموزه های دین مبین اسلام سكوت ارزش ویژه ای دارد و معصومان ما مكرر به آن سفارش كرده اند.»
این برنامه ساعت ۷ بامداد به تهیه كنندگی سجاد كلبادی نژاد، نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و با اجرای مهسا حق پناه پخش می شود و امیر زنده دلان و لیلا روحبخش هم بازیگران برنامه هستند.
برنامه «زندگی به وقت صبا» به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵، ۵ مگاهرتز از رادیو صبا قابل دریافت است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای معرفی برنامه های جدید؛ رادیو صبا از بركات سكوت می گوید، همسفر با علامه بحرالعلوم بسته هستند Date | 28/06/2019

categories & tags